Hunkemöller

CONSUMPTIEGOEDEREN

Score

36 punten
Slechte klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 17
Gesloten 82,35%
  • 17 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 82% gesloten klachten via het platform
11 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 5 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 11 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • J. V.

    17/06/2022

    Bestelling niet ontvangen

    Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ik deed op 27/5 een bestelling, betaalde rechtstreeks het bedrag en kreeg vervolgens een bevestiging van de bestelling. Op 9/6 stuurde ik hiervoor een mail zonder reactie. Vandaag gebeld en ..."
    afgesloten Niet succesvol
  • D. V.

    16/02/2022

    Problemen met terugbetaling

    Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, We probeerden op 17 en 18 december een product te bestellen maar bij de betaling via Visa verscheen de melding "oeps er is iets misgegaan" Er werd geen product geleverd maar er werd wel 2 x ..."
    afgesloten Succesvol
  • M. V.

    1/02/2022

    Problemen met bestelling

    Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste Ik bestelde tijdens de solden voor 325 euro, maar met de mooie acties moest ik net geen 80 euro betalen. Ik kreeg een orderbevestiging met de melding dat ik de bestelling morgen in huis zou ..."
    afgesloten Niet succesvol
  • J. b.

    24/01/2022

    Problemen met terugbetaling/klantendienst onbereikbaar

    Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ik bestelde op 12/11 enkele items op de webshop via een bon ter waarde van 100 euro die ik op socialdeal kocht van hunkemoller. Ik retourneerde hiervan enkele items voor een waarde van ongev..."
    afgesloten Succesvol
  • S. D.

    4/01/2022

    Bestelling niet ontvangen

    Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik plaatste op 22/12/2021 een bestelling bij Hunkemöller die op 23/12/2021 16:00 door bpost in de brievenbus geleverd werd. Pakket was echter te groot voor onze brievenbus (als ik de afmeti..."
    afgesloten Niet succesvol
  • K. D.

    3/01/2022

    Retourneerbeleid

    Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik kocht in de hunkemoller in Leuven lingerie twv 90 euro. Wanneer ik vroeg of het mogelijk was te ruilen zei de verkoopster tegen me dat dit geen probleem was en ik steeds mocht terugkomen. He..."
    afgesloten Niet succesvol
  • J. V.

    24/12/2021

    Bestelling niet afgeleverd

    Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik heb online een bestelling gedaan die naar mijn postkantoor gestuurd zou worden. Ik heb nooit iets ontvangen, noch mail, noch iets anders. Toen ik jullie app geïnstalleerd had stond er bij de..."
    afgesloten Niet succesvol
  • I. V.

    4/12/2021

    Problemen met terugbetaling

    Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste Ik bestelde begin februari een artikel bij Hunkemöller met de betaalperiode Klara ‘achteraf betalen’. Ik kreeg enkele dagen later een mail dat men pakket afgeleverd was in de winkel en klaar..."
    afgesloten Niet succesvol
  • S. V.

    25/11/2021

    Bestellingen niet ontvangen

    Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ik bestelde online 4 bh's met een voucher van Social deal, ik betaal mijn bestellingen en krijg bericht dat ze naar de winkel worden gestuurd voor ophaling. Bijna 2 weken later moet ik zelf inf..."
    afgesloten Niet succesvol
  • L. K.

    22/11/2021

    Geen terugbetaling na retour

    Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste Ik bestelde bij Hunkemoller enkele dingen die ik meteen betaalde op 17/08. Daarna heb ik een groot deel van mijn bestelling teruggestuurd. Dit is al meer dan 3 maand geleden en ik heb hier n..."
    afgesloten Niet succesvol

Bekijk alle klachten