Score

Goede klantenservice

8.0/10

#Info#

Bekijk gelijkaardige bedrijven

=

16 klachten

5 Afgesloten klachten

...

11 In behandeling

18.18% Beantwoord
81.82% In afwachting

Gemiddelde antwoordtijd 3 Dag(en)

Historiek van de score

...

.../10
......

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • kelly a

    12/10/2018

    Verkeerde regio

    "Bij aanvang van mijn abonnement had ik de keuze om regio Denderstreek te kiezen. Nu krijg ik regio Dendermonde in de bus en wordt mij verteld dat ze dat niet kunnen verhelpen. Nochtans kon ik het aa..."
  • Isabel J

    4/09/2018

    Levering e-bike

    "In mei een abonnement aangegaan bij HLN van 2 jaar. 379 euro bijbetaald en zou dan een e-bike krijgen. Beloofde levering was max 8 weken. Tot vandaag nog geen fiets ontvangen. Na meerdere keren contac..."
  • WERNER D

    28/08/2018

    stuk geleverde E-BIKE

    "IK wacht al van 17/6/18 op een ruil van mijn stuk geleverde E-BIKE van hln........"
    afgesloten gedeeltelijk succesvol

Bekijk alle klachten