DELL

CONSUMPTIEGOEDEREN

Score

9 punten
Onaanvaardbare klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 20
Gesloten 90,00%
  • 20 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 90% gesloten klachten via het platform
-- dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 9 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 0 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • A. C.

    16/07/2021

    Probleem met terugbetaling

    DELL CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Op 17/03/2021 bestelde ik een monitor E2420HS bij Dell voor mijn thuiswerk. Deze zou geleverd worden op 18/06/2021 wat al een leveringstermijn van 3 maanden is. Op 17/06/2021, kreeg ik een ..."
    afgesloten Succesvol
  • W. C.

    4/05/2021

    Ik kan geen vraag stellen via de klanten dienst

    DELL CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Na bellen met de klantenservice en ingave ordernummer vraag ik om doorverbonden te worden met een medewerker. Resultaat : de verbinding wordt verbroken. De robot die de vragen beantwoord is zeer kl..."
    afgesloten Niet succesvol
  • N. H.

    29/04/2021

    Aan het lijntje gehouden door customer service

    DELL CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Wij bestelden 2 maand geleden 2 laptops bij Dell. 1 hiervan was bij levering stuk (scherm kapot). Support blijft ons aan het lijntje houden en geeft geen geld terug en doet ook geen herstelling of ve..."
  • w. d.

    5/04/2021

    Onbruikbare pc

    DELL CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste heer, mevrouw, Tien april vorig jaar kocht ik een Dell XPS 13 9300 laptop, om te gebruiken voor grafische vakken zoals Photoshop, Indesign, Illustrator, ArcGis, Sketchup en Autocad. Na ee..."
    afgesloten Niet succesvol
  • M. C.

    23/03/2021

    Klacht over garantie

    DELL CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, wij hebben op 08/09/2019 een Dell G3 15-3590 laptop aangekocht bij jullie. Op jullie website vermelden jullie dat de garantietermijn 2 jaar bedraagt maar wanneer we de laptop willen aanmelden v..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • Y. D.

    24/08/2020

    Herstelling Laptop

    DELL CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ongeveer een maand geleden werkte mijn laptop Inspirion 15 (DKSRZN2) niet meer. Ik belde naar Dell voor deze te laten herstellen aangezien deze nog geen twee jaar oud was. Bij dell is me vert..."
    afgesloten Niet succesvol
  • L. R.

    15/06/2020

    Dell Alienware Wireless headset AW988 doet NIET, GEEN hulp van Dell

    DELL CONSUMPTIEGOEDEREN

    "4 weken geleden heb ik van Dell Alienware Wireless Gaming HEADSET AW988 gekocht en heb er € 234 voor betaald. Snel na ontvangst ontdekte mijn man dat de microfoon van mijn headset werkt NIET. Wij h..."
    afgesloten Niet succesvol
  • S. A.

    18/03/2020

    Garantie 1 jaar - batterijproblemen - scherm

    DELL CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Geachte, Ik ben in het bezit van een dell XPS 9575 sinds 1 augustus 2018. Momenteel is de batterij duur zeer snel achteruit gegaan. De batterij status, in de Dell power manager, staat maar op redel..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • S. D.

    13/03/2020

    Problemen met garantie

    DELL CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik bestelde bij Azerty.nl een desktop Dell Precision 3630. Deze werd geleverd 21 februari 2020 in goede staat. Bij het installeren van de desktop kwam een probleem te voorschijn. Ik contacteer..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • W. R.

    22/02/2020

    moederbord PC - optiplex

    DELL CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Geachte, einde juni 2018 bestelde ik een PC bij Dell, een Optiplex 3050. Nu na amper anderhalf jaar heeft het moederbord het blijkbaar begeven. Omdat ik zakelijke klant ben zou ik maar 1 jaar garantie..."
    afgesloten Niet succesvol

Bekijk alle klachten