Score

Score med

5.8/10

#Info#

Bekijk gelijkaardige bedrijven

=

38 klachten

14 Afgesloten klachten

...

24 In behandeling

12.50% Beantwoord
87.50% In afwachting

Gemiddelde antwoordtijd 13 Dag(en)

Historiek van de score

...

.../10
......

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • E. M.

    20/08/2019

    Defectueuze docking station

    "In 2018 heb ik een state of the art Dell computer gekocht: XPS 15 9575. Daarbij heb ik een docking station Thunderbolt TB16 gekocht, aangeraden op de website van Dell. Deze gaf sinds het begin problem..."
  • C. V.

    6/08/2019

    online DELL bestelling weinig transparant geannuleerd

    "Na online acceptatie van mijn order BE2006-7678-73131 en online betaling (met bewijs) werd ik 4 dagen voor het arriveren van mij product (levertermijn van 2 weken) op de hoogte gesteld per mail dat mi..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • M. B.

    11/07/2019

    probleem met bestelde product

    "Goedendag, ik heb op 07 juli 2019 een bestelling bij jullie geplaatst (nr BE2006-7678-22211) en die betaald met mijn Visakaart. Daarop heb ik een bevestigingsmail van jullie ontvangen. Op dinsdag 9 j..."
  • M. V.

    15/05/2019

    Problemen met Garantie

    "Beste, Ik heb op maart 17, 2018 bij jullie een Dell xps 15 9560 aangekocht voor eigen gebruik. Gisteren is zonder aanleiding het linker scharnier onderaan het toestel beginnen loskomen (alsook de ..."
  • J. V.

    30/04/2019

    annulatie van bestelling na betaling

    "Beste, ik bestelde al voor de tweede keer een Dell G7 laptop. De eerste maal liep er zogezegd iets fout met de betaling, dit kwam ik pas te weten nadat ik telefonisch contact met hen opnam. Bleek dat ..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • M. J.

    14/04/2019

    Garantie laptop

    "Na verschillende pogingen om in contact te graken met uw klantenservice over de garantie van mijn laptop die ik graag zou willen opsturen om te herstellen contacteer ik u nu via hier om een oplossing ..."
  • R. D.

    10/04/2019

    Probleem met adressering klant

    "Op 8 april bestelde ik online een laptop met accessoires. Bij het invullen van het bestelformulier werd mijn adres telkens in het Frans omgezet. Toch plaatste ik de bestelling en betaalde met een cred..."
  • T. A.

    14/01/2019

    Klantendienst weigert factuur op te maken voor aankopen

    "We zijn een professionele klant die wekelijks kleine aankopen (in totaal 2074,17 euro) brood zonder gluten verrichten. Om de kassierster en het personeel niet op te zadelen met telkens een factuur te..."
  • S. D.

    26/11/2018

    Probleem met terugbetaling

    "Bestelling geplaatst op 26/10/2018 ontvangen 02/11/2018 teruggestuurd en een ander model besteld en betaald. Er werd een kredietnota opgemaakt 11/11/2018 met als belofte terugbetaling binnen de 72 u t..."
    afgesloten Succesvol
  • K. D.

    22/10/2018

    niet naleven van de garantie

    "op 16/09/18 koop ik een tweedehandslaptop van het merk Dell, het betreft een duur toestel maar gezien het toestel nog in garantie is ga ik over tot aankoop -- 17/09/18 verkrijg ik keurig de vermeldi..."

Bekijk alle klachten