Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
geen welkomstgeschenk ontvangen
Beste, In de maand juni waren er allerlei aanbiedingen voor een abonnement van Dag Allemaal waarbij je als welkomstgeschenk een airfryer van Philips cadeau kreeg. Ik heb toen ingeschreven met startdatum 2/07/2025. Na 3 weken heb ik eerste contact opgenomen met de klantendienst met de vraag waar het welkomstgeschenk bleef. Dit zou 2 weken tot 8 weken kunnen duren. Begin september na 8 weken neem ik opnieuw contact met chat van Dag Allemaal, waar ik als antwoord kreeg dat ik geen recht had op een welkomstgeschenk ( screen copy gemaakt). Dan probeer telefonische contact op te nemen maar dat bleef een uur onbeantwoord, daarna heb ik schriftelijk contact opgenomen. Antwoord : het welkomstgeschenk maakt geen onderdeel uit van uw abonnement (mail op papier). Opnieuw schriftelijke contact opgenomen : met de vraag waarom geen onderdeel van het abonnement Antwoord : Het welkomst cadeau was onderdeel van een specifieke aanbieding die destijds beschikbaar was. Wij hebben uw abonnementsgegevens nogmaals gecontroleerd en daaruit blijkt dat u een ander abonnement heeft dan de actie waardoor het welkomst cadeau hier geen onderdeel van is. Onze excuses voor eventuele verwarring omtrent deze actie. (mail als documentatie) Opnieuw telefonisch contact opgenomen. Nu wel iemand aan de lijn gehad met als antwoord “waarschijnlijk was de limiet van de airfryers bereikt. Wat wil zeggen dat er wel recht op had. Over limieten is in de aanbieding is nooit gesproken. Opnieuw schriftelijk contact opgenomen : verwijzend naar de uitleg die ik via telefoon gekregen heb. Antwoord : Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u na herhaaldelijk contact nog steeds geen airfryer heeft ontvangen. Wij begrijpen goed dat dit een frustrerende situatie is en dat de wisselende antwoorden u in onzekerheid hebben gebracht. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben uw kwestie zorgvuldig onderzocht en kunnen u bevestigen dat de airfryer alsnog naar u wordt verzonden. (mail als documentatie) Na drie weken opnieuw schriftelijk contact opgenomen met de vraag waar de airfryer bleef. Antwoord op 15 oktober : U heeft een abonnement afgesloten met als welkomstgeschenk een airfryer. Helaas is de airfryer door een technische fout niet naar u verzonden. Tot onze spijt is de actie inmiddels afgelopen, waardoor we de airfryer niet meer kunnen leveren. We begrijpen dat dit voor u erg teleurstellend kan zijn en vinden het bijzonder vervelend dat dit zo is verlopen. Mocht u door deze situatie besluiten om uw abonnement te willen annuleren, dan begrijpen wij dat volledig en zullen wij dit kosteloos voor u in orde maken. U kunt eenvoudig reageren op deze e-mail, en we zorgen ervoor dat uw verzoek zo snel mogelijk wordt verwerkt. Opnieuw schriftelijk contact opgenomen : ik laat weten dat ik niet akkoord ga en een gelijkwaardige compensatie wil. Antwoord : Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u recht heeft op een welkomstgeschenk, maar dat dit niet naar wens is afgehandeld. We begrijpen volledig dat deze situatie voor frustratie heeft gezorgd en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren. U heeft gelijk; dit is onze fout, en we nemen u hier niets van kwalijk. Helaas kunnen wij de betreffende airfryer niet meer leveren. We begrijpen dat dit teleurstellend voor u is. Als tegemoetkoming willen wij u graag aanbieden om uw abonnement op onze kosten te annuleren. Dit laatste bericht was met no-reply. Hopelijk kan u hierin bemiddelen. Ik wil mijn abonnement niet opzeggen, ik wil enkel compensatie. Voor meer info : Ludo Vets, Jan Vlemincklaan 22, 2110 Wijnegem. GSM : 0478/21.01.62
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten