C&A

CONSUMPTIEGOEDEREN

(C&A online Shop)

Score

100 punten
Uitstekende klantendienst
Berekening van de score
Status Value
Open 0,00%
Closed 100,00%
  • 34 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 100% opgeloste klachten via het platform
0 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 0 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • J. V.

    17/09/2020

    kijg niet het volledige bedrag terugbetaald.

    C&A CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ergens midden aug. bestelde ik 6 T-shirts á €3,90 bij C&A online shop. Ik betaalde via mijn bnk KBC het bestelnummer 1326953880 bijna €30 op enkele centen na. Ik ontving echter in de verpakking..."
  • F. A.

    17/08/2020

    Bestelling naar verkeerd adres verzonden!

    C&A CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, 1 augustus maakte ik een bestelling bij C&A en heb die online betaald. Van zodra mijn bestelling verzonden was had ik onmiddellijk gezien dat het via de site van bpost dat ze het naar een verke..."
  • G. V.

    11/08/2020

    Lange wachttijd

    C&A CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Op 2 augustus deed ik een bestelling in de Belgische webshop en de goederen waren allemaal op voorraad. Nu, bijna 2 weken later heb ik nog altijd niets ontvangen behalve 1 mailtje op 7 augu..."
    afgesloten Succesvol
  • B. I.

    2/08/2020

    Problemen met terugbetaling

    C&A CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Mijn klacht Ik heb op 06-07-2020 artikelen geretourneerd via de winkel. Daarna niets meer vernomen. Een email gestuurd, het antwoord was dat het tot 14 dagen kan duren voordat het afgehandeld is, w..."
    afgesloten Succesvol
  • D. V.

    10/06/2020

    Verkeerde maat geleverd

    C&A CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste ik bestelde bij jullie en bikini artikelnummer 004230836.1125 Op de leverbon en via onze e-mail staat de juiste maat 122/128 . Wij kregen echter maat 98/104 geleverd want natuurlijk altijd kan..."
  • V. A.

    29/05/2020

    Problemen met terugbetaling

    C&A CONSUMPTIEGOEDEREN

    " Dag, Ik heb eind april een bestelling terug gestuurd naar C&A. C&A heeft mij een e-mail gestuurd, dat ze mijn retourzending op 05/05/2020 hebben verwerkt en dat ze mij 45,40€ ten laatste 8 werkda..."
    afgesloten Succesvol Behandeld door Test Aankoop
  • I. J.

    21/04/2020

    Geen levering

    C&A CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik bestelde op 11/04/2020 een aantal producten via de website van C&A. Tot op heden heb ik nog altijd niets ontvangen. Ik heb een mail gestuurd, maar geen reactie. Telefonisch kan ik niemand be..."
    afgesloten Succesvol
  • L. V.

    10/04/2020

    Probleem terugbetaling

    C&A CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ik deed op 9-3-20 een online bestelling bij c&a. Ik koos om de bestelling te laten leveren in de winkel (Ooststraat te Roeselare). Omwille van de coronacrisis kan ik die bestelling niet ophal..."
    afgesloten Succesvol
  • K. A.

    12/02/2020

    bestelling onterecht geannuleerd

    C&A CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Ik plaatste een bestelling op 22/1 en betaalde die onmiddellijk door overschrijving (op dat moment was er geen enkel andere mogelijkheid in de webshop). Ik kreeg na enkele dagen een bericht dat er nog..."
    afgesloten Succesvol
  • I. B.

    14/01/2020

    Problemen met terugbetaling dubbele betaling

    C&A CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste op dinsdag 17/12/2019 deed ik een bestelling bij c&a. Door een foutmelding bij paiconic (bancontact) heb ik de betaling 2x gedaan. Ik heb hiervoor direct gebeld naar de klantendienst en ze ging..."
    afgesloten Succesvol

Bekijk alle klachten