AVIS BELGIUM

VERVOERDIENSTEN

Score

92 punten
Berekening van de score
Status Value
Open 15,79%
Closed 84,21%
  • 53 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 84% opgeloste klachten via het platform
0 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

...

...
...
......

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 0 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • C. V.

    21/10/2019

    Offerte niet nagekomen

    "Op 9 september boek ik via de website een auto bij AVIS op naam van mijn vrouw. Model: Renault Captur of vergelijkbaar model. Na alles correct the hebben ingevuld, krijg ik volgende offerte, die ik aa..."
  • H. B.

    8/10/2019

    Extra bij te betalen

    "Hallo, is het wettelijk ok dat je bij het huren van een auto in Kroatië extra moet bijbetalen om buiten de grens te gaan of naar een eiland te gaan? Zo ja is dit een vaste prijs? Dit bedrag vermind..."
  • K. D.

    1/10/2019

    foutief bedrag aangerekend door AVIS - BUDGET

    "Ik huurde auto en bij teruggave werd er teveel van mastercard gehouden + bedrag van €618 werd aangerekend als schade, terwijl de schade reeds voor wij auto huurden aanwezig was en waar we ook meteen f..."
  • T. P.

    17/09/2019

    Facturatie- en communicatieproblemen

    "Beste, Afgelopen zomer, in juli 2019, huurden ik en mijn partner voor onze vakantie in Zuid-Afrika een auto bij Avis, voor een periode van 15 dagen (Pretoria - OR Tambo). We boekten die op voorhand..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • D. C.

    16/09/2019

    Oplichting firma Avis

    "Beste Op 9 september 2019 heb ik bij de firma Avis in Kortrijk een bestelwagen gehuurd voor een dag. Twee dagen later werd ik opgebeld met de vraag om af te komen, omdat er zogezegde schade was aan..."
  • B. K.

    22/07/2019

    Onprofessioneel

    "Geachte, Ik ben al jarenlang klant bij Avis, maar deze keer was ik zeer ontevreden met de service. Ik heb uitdrukkelijk voor Avis gekozen omwille van de ophaal en afgifte plaats aan de luchthaven. B..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • H. B.

    10/06/2019

    onterechte kosten huurwagen Avis/Budget

    "geachte, huur wagen via Avis/Budget Spanje, opgehaald en terug gebracht op de luchthaven van Valencia na het huren van een wagen is er onterecht een kost van 200,63€ van mijn visa rekening gegaan(op..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • S. M.

    8/06/2019

    Problemen met terugbetalen + bedrag aangerekend uit het niets

    "Beste, voor mijn vakantie in Kroatië van 20 - 25 mei, reserveerde ik een huurwagen bij Avis/Budget Group. Hier zijn meerdere problemen mee. Vooreerst werd het bedrag van de huur (106 euro) tweemaal..."
  • T. G.

    23/05/2019

    Te veel aangerekend

    "Beste, In september 2018 gingen wij op reis naar Kroatië. Hiervoor boekten we reeds op voorhand telefonisch een auto via Avis (De prijsofferte hiervan kan ik nog aantonen via mail.). Eens aangekomen ..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • c. s.

    8/05/2019

    Gediscrimineerd

    "Beste, Ik had een reservering voor zaterdag 4 mei 2019 (0455-2705-BE-3) Voordat ik reserveerde heb ik gebeld en gevraagd hoeveel de borg was. Mij is verteld dat het de volledige kosten van een vo..."

Bekijk alle klachten