AVIS BELGIUM

AVIS BELGIUM

SERVICES DE TRANSPORT

Maak een nieuwe klacht aan

Score

Beste klantenservice

9.6/10

#Info#

Bekijk gelijkaardige bedrijven

=

20 klachten

7 Afgesloten klachten

...

13 In behandeling

92.31% Beantwoord
7.69% In afwachting

Gemiddelde antwoordtijd 0 Dag(en)

Historiek van de score

...

.../10
......

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • STEFAN B

    1 dag(en) geleden

    Fraude/datalek

    "Er werd in Duitsland een reservatie gemaakt op mijn Preferred-klantennummer. Ik werd hier nooit van op de hoogte werd gebracht tot ik twee dagen na de reservatie begon vanuit Duitsland werd opgebeld o..."
  • Hugo J

    13/05/2018

    Onterechte aanrekening extra kosten

    "Via internet auto gehuurd op luchthaven Malaga, inclusief afkoop risico's. Na inleveren auto wordt nog meer dan 60 euro aangerekend voor diensten waarom ik niet gevraagd heb (glasbreuk + bijstand) e..."
  • Hans D

    11/05/2018

    Terugvordering verhuurkosten

    "Ik heb online met mijn kredietkaart een avis auto gehuurd. Na de betaling ging ik nogeens persoonlijk langs om te verifiëren of alles in orde was, want ik heb niets op mail ontvangen van Avis. Alles b..."

Bekijk alle klachten