Score

Beste klantenservice

9.2/10

#Info#

Bekijk gelijkaardige bedrijven

=

35 klachten

13 Afgesloten klachten

...

22 In behandeling

90.91% Beantwoord
9.09% In afwachting

Gemiddelde antwoordtijd 0 Dag(en)

Historiek van de score

...

.../10
......

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • Vera V

    30/11/2018

    Opgelicht

    "Oplichting is het we hadden in september een auto gehuurd via Ryanair we hebben daarvoor 322 euro betaald, we moesten onze auto ophalen in Edinburgh luchthaven bij Budget car van de Avis groep die ver..."
  • TIME D

    6/11/2018

    Gebrek aan customer service

    "In juni 2017 huren wij een wagen bij Avis Brugge, welke een andere wagen leveren dan deze besteld. In Italië geraakt de wagen defect (zonder remmen) en bellen wij om de wagen te vervangen of te herst..."
    Behandeld door Test-Aankoop
  • Tom S

    30/10/2018

    extra kosten in rekening gebracht

    "Bij het huren van een auto bij Avis (luchthaven Marseille) heeft men na afloop, zonder mij in te lichten €54,17 van mijn CC gehaald. Bij navraag kreeg ik als antwoord dat de wagen een uur te laat was..."

Bekijk alle klachten