Persbericht

Test Aankoop zet gehoorbescherming eerst met groepsaankoop #Eartoprotect

26 juli 2019

Maar liefst 400.000 jongeren zouden volgens de Universiteit van Antwerpen al gehoorschade hebben opgelopen. Bij 20 procent van onder hen is de schade onomkeerbaar. Hallucinante cijfers die aangeven dat er te weinig kennis over hoe we ons gehoor het best beschermen als we deze zomer op een festival, optreden of dansvloer terug te vinden zijn.

 

De actie wil de groei van het aantal jongeren met gehoorproblemen doen afnemen. Het riep daarvoor de hulp in van twee producenten die bereid waren om, een stevige selectieprocedure, een mooie korting aan te bieden gedurende de hele zomerperiode. De actie #eartoprotect verzamelde sinds midden juni al 2451 geïnteresseerden.

 

Het weekend van 27 en 28 juli vindt u de #eartoprotect-campagne terug op Suikerrock. De actie blijft nog lopen tot het einde van de zomer. Ingaan op het aanbod van de groepsaankoop op maat gemaakte oordoppen kan nog tot eind september.

 

#eartoprotect

www.eartoprotect.be

www.test-aankoop.be/acties/oordoppen

Toegang pers

Om als journalist toegang te krijgen tot alle inhoud, vragen wij u ons een email te sturen.