Ik zal hier dan maar posten wat ik al 5 keer tevergeefs geprobeerd heb via het aanmeldingsformulier:

Gelieve eens de 'vergelijkingsmodule' te checken, zeker voor internetoperator. Klopt niets van.

Geschat 'voordeel'; op wat gebaseerd? Klopt helemaal niet met de werkelijkheid. In realiteit is de geschatte maandelijkse kost zelfs HOGER dan wat ik nu betaal, dus zou een meerkost zijn, ipv een voordeel!

Het is ook intrinsiek fout: men geeft bvb. edpnet XS als beste keuze met een geschatte maandelijkse kost van 33 euro, en reeds met een voordeel van 12 euro... maar als men op de site van EDPNET gaat kijken, ziet men dat de MAXIMALE maandelijkse kost 24,95 euro is!! En dat al jaren, vanaf het begin tot en met nu!

Hoe kan nu, in hemelsnaam, de geschatte prijs , zelfs met het zogenaamde voordeel er al af, HOGER zijn dan de echte prijs die EDPNET vraagt?

It makes no sense. Waarom is er een voordeel van 12 euro? Als TA-lid? Nee, want blijkbaar is het enige voordeel daarvoor een eenmalige korting van 15 euro? Dus waarom 'voordeel' van 12 euro, en waarom rekent men 33 euro als geschatte kost, als het zowiezo niet meer kan zijn dan 25 euro?

Men moet dringend eens bekijken, want het voelt bijna aan als misleiding van de consument...

PS. En nog iets: eenmaal men de captcha verkeerd gedaan heeft (enfin...ik had feitelijk de indruk het WEL juist aangeduid te hebben), blijft het in een error-loop zitten (althans onder Firefox). Zelfs de pagina refreshen met F5 helpt dan niet, men blijft de melding dat er een error is. "Captcha validation failed: missing-input-response". Maar er komt helemaal geen tweede captcha meer bij het contactformulier, zelfs als men herbegint van nul: blijft diezelfde foutmelding geven!