bijna een jaar geleden een tweedehandswagen gekocht waarbij ik nog 1jaar garantie kreeg van de garage uit. Ongeveer in juni brandt er een lampje van motorstoring. Onmiddellijk garage gecontacteerd, ze konden niet meteen het probleem vinden. Maar het kon geen kwaad zeiden ze. Lampje uitgezet. Na een maand lampje schiet weer aan, weeral direct de garage gecontacteerd. Auto uitgelezen, wel een probleem vastgesteld maar kon geen kwaad ze gingen het oplossen wanneer ik op onderhoud ging komen, lampje weer uit gezet. Na enkele weken auto binnen gedaan voor onderhoud. Dacht dat alles in orde was nu want op de factuur stond er onderhoud motorstoring. Deze week oeps lampje schiet weer aan, direct garage gecontacteerd met de vraag wat ze aan de auto gedaan hadden tijdens het onderhoud. Ah niets want hij gaf geen probleem meer aan. (auto wel binnen gedaan op onderhoud wanneer het lampje terug brandde). Ik snap dit niet ze wisten van het probleem hebben dat zelf geconstateerd maar wanneer ze gezegd hadden dta ze het gingen doen komen ze met dit excuus. Binnen een week of twee is de garantie vervallen...wat kan ik doen?