In de maand oktober van 2016 heeft mijn post van proximus eventjes aangekomen bij mijn ouders. Na 1 maand werd dit weer verzet naar mijn eigen adres. Sinds juni 2017 ben ik geen klant meer bij proximus, heb ik het laatste factuur dat bij mij is aangekomen betaald, en na telefonisch contact ben ik ervan verzekerd dat alles in orde was. Nu zijn we ettelijke tijd later, en krijg ik een kwaad bericht van mijn moeder dat zij telefoon hebben gekregen van proximus omwille van een onbetaald factuur van 30 euro. Natuurlijk, het kan zijn dat dat factuur niet bij mij is geraakt. Maar ik heb hetzelfde telefoonnummer, ik haal mijn post op mijn vorig adres nog altijd op en daar zat niets van proximus tussen. Het telefoontje naar mijn moeder heeft voor kwaad bloed gezorgd gezien die band niet optimaal is. Ik vraag mij dan af hoe legaal dat is. Ik heb nooit een telefoonnummer van mijn ouders gegeven. Proximus wist ook niet van wie dat adres net was. Ze hebben dus, denk ik, gewoon in het telefoonboek gekeken en gebeld naar het vaste nummer van dat adres. Wat dus ook betekent dat als het gewoonweg mijn oud adres was geweest, dat de nieuwe huurder dan nu ook zou weten dat ik zogezegd mijn facturen niet betaal. Het voelt voor mij allemaal heel vervelend aan. Ik had ook liever niet dat mijn moeder op de hoogte was want zij denkt dat ik nu met mijn financiën niet in orde ben, wat gelukkig wel zo is. Is dat allemaal wel legaal?