Ik heb reeds 6 jaar een hypotheeklening lopen bij Argenta. Nu heb ik laten nakijken of een herziening interessant is en de eerste berekeningen tonen het nut hiervan aan. Groot was echter mijn verbazing toen mijn Argenta-filiaalhouder mij meedeelde dat ik naast de wederbeleggingsvergoeding ook opnieuw notariskosten voor mijn lening zou moeten betalen. Ik deelde hem mee dat dit toch niet kon aangezien ik niet veranderde van bank, maar bij Argenta zou blijven. Hij deelde mij mee dat mijn vorige kredietlening eigenlijk gebeurde door CBHK (uitgeschreven door hetzelfde Argentakantoor) en dat dit nu Argenta zelf zou zijn. Dit zou betekenen dat deze grap mij ongeveer 3000 euro zou kosten!! Ik kan nu evengoed bij andere banken luisteren, maar dit is toch niet fair. Indien ik een herziening van mijn lening wil, ben ik nu verplicht om sowieso opnieuw notariskosten te betalen. Ik vind dat de fout hiervan bij Argenta ligt, maar dat dit naar mij wordt doorgeschoven. Dit betekent dat ik voor de derde keer notariskosten op de lening zou betalen. De eerste keer toen ik de oorspronkelijk lening bij AXA afsloot, de tweede keer toen ik zes jaar geleden overging naar Argenta en nu zou ik ze opnieuw moeten betalen bij Argenta. Heeft iemand deze situatie ook al meegemaakt? Kan imand mij hierover adviseren?