omtom rider met automontagehouder

Eind juni was er een actie op de tomtom website -> tomtom rider met gratis montagehouder voor de auto, en dat voor 299 euro. Wel ik vond dat een mooie prijs voor dat toestel die ik toch maar sporadisch zou gebruiken op mijn motorfietsen.
Ik lees hun site volledig en neem de beslissing dat ik er achter ga in mediamarkt (kon niet wachten), de verkoper zegt direct dat ik via de tomtom website die houder kan aanvragen. ( t was het laatste stuk in Oostende, Roeselare was uitverkocht).
En nu komt de aap uit de mouw, niets op de tomtom website te vinden, maar krijg wel een voucher van 10euro. Geen prob, godzijdank email bestaat, men stuurt een email naar tomtom, en ja hoor antwoord volgt : geldt enkel bij online verkoop.
Wel ik stuur hem een email terug met afdruk van verkoopsaanbod van hun website en bingo daar staat niets van online geldigheid vermeld. Het antwoord van tomtom is en blijft geldt enkel bij online verkoop en geeft me het advies om mijn gps terug binnen te brengen bij mediamarkt maar 30 min na het versturen van hun email was hun website al veranderd en was hun aanbod verdwenen.
Ze zullen me graag zien komen bij mediamarkt met een gebruikte gps, voor mijn geld terug te krijgen.

[B]Nu is mijn vraag hebben er nog forumleden zich laten mispakken bij die reclame van tomtom!![/B]

Mijn klacht heb ik overgemaakt aan test aankoop, maar ik denk er toch stellig aan om me lid te maken van MAG om toch sterker te staan tegen zulke soort motorfiets problemen,……