OP 26/07/2009 heb ik een leder salon aangekocht bij MEUBELEN JANSSENS voorheen de KLEINE WINST /EDA HOME MEUBELEN
MECHELSESTEENWEG 88 9200 DENDERMONDE
Van deze winkels zijn er nog andere IN ST_NIKLAAS EN AALST
We gingen spontaan op zoek naar een ander salon en via een tip kwamen we beland in deze winkel
de verkoper een vriendelijk man en stond voor ons bekend als eerlijk
zo bekeken we de ene naar de andere salon en op de laatste minuut besliste we te vlug om een salon te nemen die nieuw binnen kwam ,nog niet uitgepakt ,het nieuwste op de markt met 5 relaxen ,wauw e voor die prijs en voor ons nog iets extra en voila ,kopen maar
als zo gezegd tevreden klant tekenen en wegwezen en hopelijk snel geleverd
en dat was ook zo maar toen ze uit de dozen kwamen waren deze bespot met witte vlekken ,vocht ? schimmel ?
och met wat lederprodukt en klaar is kees maar de vlekken kwamen terug na een paar uur ,dus blijven smeren maar
en bij levering was de 2 zit relax krom getrokken ,geen probleem we nemen hem mee en je krijgt een andere
na een week begon bij de éénzit de naden te scheuren ,geen probleem we nemen hem mee maar ook de 2 zit was gescheurd ,geen probleem we sturen dit naar de fabriek en deze wordt gratis hersteld
4 weken hebben we zonder salon gezeten en ze brachten ze terug ,maar hoe ? beide zetels waren gelijmd want men kon de stof niet stikken omdat het géén echt leder was ,oeps geen echt leder ja,de bovenkant is leder maar de onderkant skai ,nog thans werd ons bij de verkoop en op factuur verteld en geschreven echt leder salon
oke dan maar gelijmd ,2 dagen ,ja 2 dagen later kwam alles bij de één zit terug los en hing deze helemaal krom
geen probleem zei de verkoper we komen hem halen en kloppen er met de hamer eens op en we lijmen opnieuw
maar toen werd ik echt pas boos ,mijn geduld was op en ik zei ,hoelang gaat dit spelletje nog duren
dit is een nieuwe salon en er mankeert om de haverklap iets aan ,dit kan toch niet
dit is een fabrieksfout ,ik wens garantie waarop hij antwoordde ik kan je alleen maar helpen door ze te laten herstellen maar hoe? ZE GAAT ALTIJD TERUG STUK !!!! de naden scheuren en de lijm lost
ondertussen zijn we een jaar verder en de baas spreekt niet meer tegen ons en onze salon is voor de schroothoop
nu vraag ik me nog iedere dag af heb ik geen recht op een nieuwe salon
wie weet hier raad mee ?
zijn er nog mensen die hier problemen mee hebben gehad ?

graag jullie mening