ALs bij toeval kan kwam ik op het volgende.
Bij ING kan je uw auto verzekeren voor <200 euro per jaar. En dit ook voor jongeren van <30jaar en welke 30 000km per jaar afleggen. En dit met een 2jaar oude wagen van 85KW (130PK)
Dus niet een verzekering voor wagens die weinig kilometers afleggen. Dus ook niet uitsluitend voor + 30 jarigen zoals bij Ethias.

Diezelfde verzekering kost bij Ethias >3xxEuro of 4xxEuro voor jongeren. Liefst >1xxEuro of 2xx verschil.
Zelfs de optie rechtsbijstand bij ING is bijna de halve prijs van bij Ethias.
Voor <25euro per jaar ben je verzekerd tegen premiestijging bij accidenten in FOUT.

JE premie betaal je maandelijks (Jaarpremie / 12 ) niet jaarlijks. Voor sommigen een voordeel, voor anderen dan weer niet.

Wat heb ik dus genomen? BA + PREMIEVERZEKERING.

Ik vond dat ik dit moest melden. Ik kan alleen maar besluiten dat de premieoorlog voor BA verzekeringen nog altijd bezig is.

Mensen die trouw blijven aan hun verzekering betalen alleen maar jaarlijks een hogere premie.

Indien je de prijzen van ING of uw verzekering wil vergelijken met andere goedkope verzekeringen dan kan je dat doen op WWW.ECCENT.COM. (Je krijgt eenmalig een mailing en dat is het. Daarna laat men je met rust)