Dossier

Je rechten tijdens de solden

23 juni 2017
help sales winkel

23 juni 2017
Is er onduidelijkheid rond garantie, herroepingsrecht of de mogelijkheid tot omruilen? Het is sowieso essentieel dat je dit zo snel mogelijk meldt aan de winkel in kwestie. Geen oplossing? Dan kunnen we je helpen! 

Via onze Klachtenbox kan je aandringen op een oplossing. Blijft dat zonder gevolg, dan kan je ook nog onze advocaten inschakelen die samen met jou ijveren voor een goede afloop.

Klachtenbox: binnen drie dagen antwoord

Je hoeft helemaal geen lid te zijn van Test Aankoop om deze klachtenbox te gebruiken. De procedure is eenvoudig: je stuurt je eis naar het contactadres van de winkel of de producent in kwestie. Je eis krijgt zo de signatuur mee van de grootste consumentenorganisatie van het land. Meestal krijg je dan binnen de drie dagen een antwoord.

Geef uw eis de signatuur van Test Aankoop

 

100 advocaten: 5 000 tussenkomsten per week

Leidde de Klachtenbox niet tot het gewenste resultaat? Als Test Aankooplid kan je dan een stap verder gaan en onze 100 advocaten inschakelen die doorheen de jaren al duizenden zaken vergelijkbaar met de jouwe behandelden. Hun advies of tussenkomst kan voor jou het verschil betekenen tussen bijvoorbeeld wel of geen schadevergoeding ontvangen. 

Schakel onze advocaten in


Afdrukken Versturen via e-mail