Nieuws

Is je reis met Club Med, Pegase … geboekt via Thomas Cook?

01 oktober 2019

01 oktober 2019
Thomas Cook heeft al zijn Belgische reisbureaus gesloten, inclusief die van Neckermann. Heb je via een van deze bureaus een reis met Club Med of Pegase geboekt? Neem contact op met die touroperator.

De reisbureaus van Thomas Cook verkopen niet alleen reizen die ze zelf organiseren. Ze verkopen ook reizen van andere touroperators zoals Club Med en Pegase. Deze ondernemingen zijn niet failliet, dus je reis moet gewoon kunnen doorgaan. Wil je zekerheid dat je reis inderdaad geboekt is, neem dan contact op met je touroperator. Waarom gaat het niet omgekeerd? Zij kunnen jou misschien niet bereiken, want je contactgegevens zitten bij Thomas Cook.

Heb je al betaald?

Je situatie hangt af van wat er is gebeurd met de betaling die je hebt gedaan. Is het geld doorgestort naar de touroperator? Dan is alles in orde.

Zit het geld nu geblokkeerd bij Thomas Cook, dan kom je aanmerking voor een tussenkomst van het Garantiefonds Reizen. Daarvoor moet je een dossier indienen via de website van het fonds (www.gfg.be). Voeg zeker deze documenten toe: bestelbon of reiscontract, betalingsbewijzen, vervoerbewijzen, vouchers enz.

Wij kunnen je helpen

We hebben al 600 dossiers ingediend van gedupeerde klanten die een vergoeding vragen. We kunnen dat ook voor jou doen.

Aarzel niet om ons te contacteren op nummer 02 542 34 34.

02 542 34 34

Je vindt ook meer informatie in ons dossier "Meest gestelde vragen" over het faillissement van Thomas Cook.

naar de meest gestelde vragen

User name

Deelnemen aan de discussie

Neem deel aan dit gesprek door je vraag of commentaar in de groep Reizen van onze community Familie & vrije tijd te stellen.

reacties

Wees de eerste om te reageren
Community

Familie & vrije tijd

mobile

Gerelateerde discussies