Nieuws

Spanje kleurt rood. Wat zijn de gevolgen voor je reis?

Vanaf 4 september is heel Spanje (behalve Tenerife) een rode zone. Wat betekent dat voor je vakantieplannen?

03 september 2020

De carrousel van rode, oranje en groene zones blijft maar draaien. Een reisbestemming die vandaag is toegestaan, is morgen misschien verboden. Dit alles roept veel vragen op, die onze experts hebben beantwoord. Dit zijn drie van de meest prangende vragen op dit moment.

Ik moet mijn geplande reis naar Spanje annuleren. Krijg ik mijn geld terug?

Als je een vlucht hebt geboekt naar een rode zone, moet je die annuleren. Maar de meeste luchtvaartmaatschappijen betalen het bedrag niet terug wanneer de vlucht toch wordt uitgevoerd. Dat vinden wij oneerlijk. De annulering wordt immers opgelegd door de overheid omdat reizen naar een rode zone verboden is.

Wij namen contact op met de betrokken luchtvaartmaatschappijen om een oplossing te zoeken. Die lieten ons allemaal weten niet te kunnen terugbetalen omdat de vlucht wel degelijk heeft plaatsgevonden. Maar ze wijzen op de flexibele omboekingsmogelijkheden die ze momenteel bieden. We raden dan ook aan om daar maximaal gebruik van te maken.

Als ik ondanks het verbod toch naar Spanje vertrek, wat riskeer ik dan?
Niet-essentiële reizen - bijvoorbeeld voor toeristische doeleinden - naar een rode zone zijn verboden. Als je toch vertrekt, riskeer je een boete en zelfs een gevangenisstraf. Afgezien daarvan loop je een gezondheidsrisico als je naar een gebied met veel besmettingen reist.
Ik zit al in Spanje. Zal ik worden gerepatrieerd?

Toen je vertrok, kende je de risico’s. Er is dan ook geen repatriëring door de autoriteiten gepland. Touroperator TUI zal wel 2 000 klanten repatriëren die op een georganiseerde reis in Spanje zitten. In geval van twijfel contacteer je beter de reisorganisator.

Vergeet niet het retourformulier (passenger locator form) in te vullen en de quarantaine te respecteren wanneer je terugkeert. Je bent ook verplicht om je te laten testen.

Je stelt je misschien nog veel andere vragen, zoals deze:

  • krijg ik een vergoeding voor een vlucht of reis die ik moet annuleren
  • hoe kan ik het onlineplatform contacteren waar ik de reis hebt geboekt
  • moet ik nog het saldo van een reservatie in Spanje betalen
  • krijg ik een loon voor de weken die ik onverwacht in quarantaine moet doorbrengen.

Surf naar ons FAQ-bestand over reizen in coronatijden en daar vind je antwoorden op bijna dertig vragen.

naar de FAQ over reizen in coronatijden

Hulp nodig?

Heb je nog vragen over de coronacrisis, aarzel dan niet om contact op de nemen met onze hulplijn op nummer 0800 29 510 (maandag tot donderdag van 9 tot 18 uur, vrijdag van 9 tot 16.45 uur).

bel 0800 29 510

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

529 reacties

sorteer op :

Meld je aan om toegang te krijgen.

13/11/2020

Beste allen, ik kan jullie maar 1 advies geven : reis zoveel mogelijk. Er is niets fout om te reizen, het is zeer gezond zowel mentaal als fysiek. Luister niet naar al die virologen, epidemielogen, vaccinologen en alle andere die hebben gelogen. Je gezondheid gaat voor en als je het een beetje verstandig aanpakt en niet het feestvarken gaat uithangen, dan is er geen enkel probleem.

Meld je aan om toegang te krijgen.

13/11/2020
, Gereageerd:

Beste Donald, als u vindt dat al die virologen, epidemielogen, vaccinologen hebben gelogen ( naast alle anderen) dan zou u toch eens moeten vertellen wie het bij het rechte eind heeft gehad . Na deze tweede uitbraak is het toch wel uiterst duidelijk dat al die - logen niet hebben gelogen . Een aantal anderen wel , zij hebben alles geminimaliseerd en herleidt tot een bagatel met het gekende resultaat. Dit gezegd, reizen is niet op zich verkeerd, wat men doet , waar men zich in begeeft en waar men zich bevindt is inderdaad een belangrijk element . Helaas , dat was het niet voor een te ruime groep , het mag dan nog een minderheid zijn, uit met voorsprong de
leeftijdsgroep 18-30 jaar ( +/-) , maar het mag of mocht niet te veel gezegd ...

Meld je aan om toegang te krijgen.

11/11/2020

TA meldde me een gratis nummer waar ik kon bellen . Het ging over een bijstand & annulatie verzekering bij Touring - een jaarabonnement - , dat wegens het niet doorgaan van reizen niet is gebruikt kunnen worden maar wel voor beiden een vol jaar is betaald . TA meende dat ook hier iets zou kunnen worden teruggevorderd. Men zou me terug contacteren , is niet gebeurd. So be it . Ik heb wel de verzekeringen opgezegd en daarvan bevestigingen van Touring gevraagd. Verschelende keren al. Men reageert daar totaal niet op . Mag dit een verwittiging zijn voor wie dit leest en voor TA dat Touring hier totaal onbetrouwbaar is en dat ze - al eerder ervaren - eigenlijk nooit reageren als hen duidelijkheid wordt gevraagd. Op dat vlak een van de slechtste bedrijven die ik ken . Nog straffer, ze zonden een mail, enquête, om te weten hoe tevreden ik was over het contact en hoever ik ze zou kunnen aanraden bij anderen , dat VOOR dat er nog maar één antwoord is gekomen ( nog steeds niet). Wel, antwoord op die vraag is simpel : NUL tevreden en NUL aanraden .

Meld je aan om toegang te krijgen.

03/11/2020

Na maanden is het nog steeds huilen met de pet op ! Ik heb de voucher die we van Neckermann(zaliger, nu in faling)/Sunweb ontvingen onmiddellijk gebruikt voor een ... autovakantie de week zelf en geen euro meer betaald dan de waarde van de voucher. Wij wilden niet riskeren om nogmaals bedrogen te worden en we hadden blijkbaar *groot* gelijk. Neckermann Wat ons betreft zullen alle toekomstige vakantie met de wagen plaatsvinden, Booking.com 1 week vooraf met extra verzekering zodat we niet betalen mocht de B&B/App toch de deuren sluiten. Ons niet meer gezien ... wij spelen zelf wel reisbureau en eigen persoonlijke vervoersmaatschappij.

Meld je aan om toegang te krijgen.

30/10/2020

Mag ik vragen aan de voorgaande commentatoren op te houden met hun totaal ongepast hysterisch gedrag. Dit is geen politiek forum. Er bestaat wel degelijk een grote nood aan degelijk reisadvies omdat veel mensen nu eenmaal reeds reizen hebben geboekt of van plan waren dat te doen. En Test Aankoop levert daar goed werk. Er is overigens niets verkeerd aan het feit dat mensen nog op een veilige manier reizen met respect van de daarvoor geldende regels. Dit is goed voor het mentaal en dus ook fysiek welzijn, iets waar de zogenaamde virologen totaal geen rekening mee houden. Ik ken mensen die een depressie nabij zijn omdat ze vrezen opnieuw "opgesloten" te worden. Kankerpatiënten die weten dat ze maar een paar jaar meer te leven hebben. Wie reizen ongepast vindt, kan van zijn zelfgekozen quarantaine gebruik om bvb. eens het boek De eenzame eeuw van Noreena Hertz te lezen (verkrijgbaar in de De Standaard Boekhandel). Loneliness kills.

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/10/2020

Nu het in ons land dramatisch wordt met COVID-19 en het in heel Europa super slecht gaat, is het ongepast om met deze reisadviezen te verschijnen. De enige goede tips zijn thuis te blijven en contacten te vermijden!

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/10/2020

Onvoorstelbaar. Ik weet niet wat ik hier lees. Leven jullie op een andere wereld? Iedereen zit te roepen dat de situatie zéér ernstig is en jullie geven hier tips om de kantjes eraf te lopen. Foei!

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/10/2020

Jullie missen de belangrijkste tip.... blijf eens thuis deze vakantie!

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/10/2020

Het is nu zeker niet het moment om te reizen

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/10/2020

Ach An, je hebt al een maand niet meer gereageerd op vragen van ongeruste klanten.
Toch niet ziek hoop ik, of mogelijk een "burn-out" van te vaak het telefoon nummer van de "Juridische dienst" door te geven, een stelletje oelewappers die enkel een telefoon opnemen omdat jullie hen daarvoor betalen. En juristen zijn het al zeker niet, ze kennen niet eens de beginselen van de Europese wetgeving. Studentjes?
ZEEEER teleurgesteld in Testaankoop.

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/10/2020

Het is niet het moment om tr reizen

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/10/2020

Zijn de campings open zo ja weke

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/10/2020

We hebben een annulatieverzekering en reisbijstandsverzekering bij Touring afgesloten voor de uitbraak van Corona voor onze reis in juli 2020 naar Amerika. De brief van Test Aankoop heb ik verzonden voor terugbetaling van de verzekering, maar Touring weigert deze te betalen. Heeft er iemand nog ervaring hiermee?

Meld je aan om toegang te krijgen.

27/10/2020

Wij hebben nog steeds de betaling van onze vlucht niet terug ontvangen van Ryanair, vlucht van mei 2020 naar Italië. Aanvraag reeds lange tijd ingediend en kregen paar weken geleden nog een mail naar welke periode we onze vlucht willen wijzigen, net of ze onze aanvraag voor terugbetaling niet ontvangen hebben. Contact opnemen met Ryanair helaas onmogelijke zaak. Nog mensen met zelfde probleem?

Meld je aan om toegang te krijgen.

24/11/2020
, Gereageerd:

ja, ik krijg ook niets terug. Ze sturen een standaard mail die zelf geen antwoord was op mijn vraag.
Touring NOOIT MEER

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/10/2020
, Gereageerd:

Beste Danny, wij hadden ook een reis in juli naar Spanje gepland. Ook meermaals een refund gevraagd via een online formulier. Test-Aankoop ingeschakeld, de terugbetaling via MasterCard .... en uiteindelijk in september de bevestiging gekregen dat we de terugbetaling mogen verwachten. Nu een maand later hebben we het bedrag eindelijk ontvangen! De aanhouder wint!

Meld je aan om toegang te krijgen.

08/11/2020
, Gereageerd:

Dag Marleen, Bedoel je dat je een beroep hebt gedaan op de advocaten van TestAankoop? Ik heb via de klachtbox al tweemaal een klacht ingediend voor geannuleerde vluchten in de paasvakantie en nog steeds geen resultaat.






Meld je aan om toegang te krijgen.

07/10/2020

Toeval of niet: dezelfde dag (30-9-2020) dat we ons hadden aangesloten bij Testaankoop kregen we bericht van De Blauwe Vogel dat ze ons voorschot gingen terugstorten, wat intussen gebeurd is. (Jammer dat het heel wat voeten in de aarde gehad heeft om ons bij Testaankoop aan te sluiten: er gingen meerder dagen over waarin we van het kastje naar de muur gestuurd werden; volgens mijn vrouw lag de fout bij het callcenter of de coronalijn, maar dat terzijde.)
In een vorig bericht schreef DBV: ‘Als de overheid toch eist dit terug te betalen, gaan alle airlines en touroperators één voor één over kop.’ --- Ja, beste Vogel, dat eist de overheid: Sinds 20 juni 2020 kan de reiziger opnieuw aanspraak maken op de terugbetaling van de betaalde sommen, uiterlijk binnen 14 dagen na annulering (volgens artikels 29 en volgende van de wet van 21 november 2017 betreffende de verkoop van pakketreizen, gekoppelde reisarrangementen en reisdiensten).
In hun laatste bericht waarin gemeld werd dat ze gingen terugstorten schrijft DBV: We mogen ons gelukkig prijzen dat dik 99% van onze klanten uiterst begripvol is, in deze nooit geziene tijden. --- Nu val ik van mijn stoel. Als 99% van de klanten bestaat uit begripsvolle, tevreden geluksvogels, waarom dan moeilijk doen als 1% zijn rechtmatige centen opeist? Het zou in onze beoordeling over De Blauwe Vogel alvast een pluspunt geweest zijn als dat zonder morren gebeurd was, maar nu is alle vertrouwen weg. Geen eieren meer van deze onbetrouwbare Vogel die een trouwe en goede klant verliest (reizen met de DBV o.a. naar Zuid-Afrika, Cuba, Spanje, cruise naar de Baltische Staten.)

Nog dit: een ei kan niet geschoren worden, daarom: waarom geen wet die een ondernemer, onverschillig van welke aard, verplicht om alle ontvangen voorschotten op een daartoe geblokkeerde rekening te plaatsen? Pas als de werken volledig uitgevoerd zijn of de diensten verleend zijn, mag hij dat voorschot van die rekening afhalen, tenzij de klant zich daar met een goede reden tegen verzet. Een voorschot zou eigendom van de klant moeten blijven zolang de werken of dienstverlening niet volbracht is. Het gaat niet op dat een onderneming met geld van de klant ondernemingen aangaat, immers niet één onderneming is risicoloos. De klant deelt niet in de winst van het bedrijf, hij moet daarom ook niet delen in eventuele verliezen of falingen.

Meld je aan om toegang te krijgen.

17/11/2020
, Gereageerd:

Juist hetzelfde gebeurde met onze boeking naar Zuid-Afrika nog altijd ons voorschot van 2000 euro niet terug en reeds geboekt voor de coronatijd verleden jaar in november .onze reis zou doorgegaan zijn op 11.11.2020 is door De Blauwe Vogel geannuleerd een 3 tal weken voor de afreisdatum nog steeds geen cent gezien triestig maar wel juist dezelfde reacties als u hebt gehad

Meld je aan om toegang te krijgen.

18/10/2020
, Gereageerd:

Beste Leo,
Andere testaankoop leden, die hier ervaring meer hebben,

Wij hebben ook een reis geboekt vorig jaar naar Dubai die normaal moest doorgaan in Mei 2020.... hoe kan ik best men voorschot terug vragen gezien mei 2021 voor ons nu onmogelijk lijkt.

Alvast bedankt voor uw reactie
Mvg,
Peter

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/10/2020
, Gereageerd:

Beste,

Heb je je reisbureau al aangeschreven en je wensen kenbaar gemaakt? Let op want ze zijn geslepen, zo schreef De Blauwe vogel: indien wij na 15 niets meer van u hebben gehoord, gaan we er van uit dat deze regeling past voor u (ze hadden dus zelf al iets geregeld, wat een onbeschaamdheid).
Ik kan niet méér zeggen dan dat je moet nagaan of je voldoet aan de wettelijke voorwaarden om je voorschot terug te krijgen; aard van de reis, bestemming en datum van boeking zullen van belang zijn; Testaankoop zal je daarbij zeker kunnen helpen.
Wat Testaankoop verder betreft: ik weet niet of het toeval was, maar dezelfde dag dat we lid werden, kregen we bericht dat we ons voorschot zouden terugkrijgen, wat inmiddels gebeurd is. Laat je reisbureau alvast weten wat je wilt, en zit hen op de hielen door niet aflatend te schrijven als het blijkt dat je recht hebt op die teruggave.

Veel succes

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/10/2020
, Gereageerd:

Hey Ingrid,

Ik heb inderdaad De Blauwe Vogel reeds aangeschreven per email met de omschrijvingen van andere leden die ook bij deze reisagent hebben geboekt.
Ze lieten mij weten dat in min 15 maanden moet wachten op mijn voorschot en waren verbaast dat ik pas na vier maand heb gereageerd op hun voorstel, ze beweren dat ze voor ons de reis al reeds terug gereserveerd hebben in mei 2021 bij het resort in Dubai en dat ze gingen bekijken na de aftrek van de annuleringskosten wat ik mogelijk zou terug krijgen ...

Ik probeer via testaankoop een klacht in te dienen om te zien wat het uithaald, helaas weet ik niet alle details over de voorwaarden....

Toch alvast bedankt voor je reactie.

Mvg,
Peter

Meld je aan om toegang te krijgen.

08/10/2020
, Gereageerd:

Inderdaad, de ware aard van "mooie" reisagentschappen met mooie praatjes en euforische beelden van prachtige reizen, worden nu beschermd door de Belgische reglementering. Een nieuwe regering .... een nieuwe wet die zegt dat de voorschotten van reizigers die een voucher ontvangen hebben van "voor" 20 juni 2020 direct moeten terugbetaald worden." Mevrouw Muylle ligt uit de regering dus nu haar wet ook " Deze voorschotten vasthouden is pure diefstal omdat er geen leveringen tegenover staan. Dat moest een gewone burger eens proberen !!! Vele reizigers voelen zich bedrogen en zullen ooit al deze reisbureaus terzijde laten liggen. Ik dacht dat testaankoop meer zou kunnen verwezenlijken (ooit heeft testaankoop gezegd dat ze "de terugbetaling na één jaar en dan nog misschien zes(!) maanden moeten wachten" zouden aanklagen en trachten deze termijn van zes maanden terug te willen brengen tot drie maanden. Waar is het recht van de consument die niets gehad heeft!

Meld je aan om toegang te krijgen.

05/10/2020

Beste,
Kan ik het geld van mijn voucher (uitgegeven op 27/05/2020) van TUI nog terugvragen voor het verstrijken van 1 jaar na uitgifte (27/05/2021)?

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/10/2020
, Gereageerd:

Filip, als je de voucher aanvaard hebt, dan kan je deze (normaal ) gebruiken binnen 1 jaar. Daarna heeft de maatschappij nog 6 maanden de tijd om hen terug te betalen. Maar reken daar zeker niet op. Ze zijn zo geslepen ans een vos, en zullen nog veel juridische trucjes boven halen zodat ze je nooit zullen terug betalen.

Meld je aan om toegang te krijgen.

03/10/2020

Ryanair heeft onlangs mijn ticket integraal terugbetaald. Dit voor een vlucht die voorzien was in mei 2020. Waarschijnlijk zal de tussenkomst van Test-aankoop hier ook wel voor iets tussen gezeten hebben.

Meld je aan om toegang te krijgen.

27/10/2020
, Gereageerd:

Wij hebben ook nog een aanvraag tot terugbetaling lopen, maar nog steeds niets ontvangen :(

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/09/2020

De Blauwe Vogel liet ons weten dat onze reis niet doorging, maar er was 'goed nieuws'

Beste klant,

Goed nieuws : uw reis naar ANDALUSIE RIU CHICLANA van 01/10/2020 werd overgeboekt naar 30/09/2021.
Uw reis kan dus, een jaar later, doorgaan zoals voorzien aan dezelfde prijs.
De nieuwe bestelbon ontvangt u zo snel mogelijk per mail.
Uw reeds betaalde voorschot werd ook reeds overgeboekt op het nieuwe dossier.
We zijn ongelooflijk blij dat wij dezelfde voorwaarden voor u hebben kunnen bekomen voor volgend jaar.
Gelieve ook even deze email te beantwoorden voor akkoord ten laatste op 15 september 2020 .
( indien wij na 15 niets meer van u hebben gehoord, gaan we er van uit dat deze regeling past voor u )
Past deze regeling niet voor u, geef ons gerust een seintje en dan zoeken we samen naar een oplossing.
We willen u van harte bedanken voor het vertrouwen dat u stelt in de Blauwe Vogel,
en we verwelkomen u graag opnieuw in 2021 voor onze reis naar ANDALUSIE RIU CHICLANA !

Met vriendelijke groeten,

De Blauwe Vogel
-----------------------------

Toen we onmiddellijk duidelijk maakten dat we ons voorschot van 500€ terug wilden, en wel binnen de wettelijke termijn (die nu verstreken is), antwoordde men dat dat onmogelijk is gezien ze dan over kop zouden gaan.
Ik ben geen jurist, maar een voorschot wordt geacht altijd terug betaald te kunnen worden als de producent of leverancier eenzijdig de overeenkomst annuleert. Als dat niet kan omdat het bedrijf dan over kop gaat is er een reukje aan de bedrijfsvoering; men wendt dan gelden aan die nog niet van hen zijn. Men doet dan zaken en maakt winsten, maar bij een faling is de klant de dupe. Wanneer een wet om deze bedrieglijke praktijken stop te zetten? Mijn voorstel: een bedrijf, in deze een reisagentschap, moet altijd een geldelijke buffer aanleggen die minstens gelijk is aan alle geinde voorschotten.

Dat de De Blauwe Vogel bij ons voortaan een blauwtje loopt, is vanzelfsprekend, en ze zijn er, wat ons betreft, nog niet van af.

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/10/2020
, Gereageerd:

Onze ex-parlementair Mevrouw Muylle heeft met haar voorstel iedereen de bodem onder de voeten uitgehaald, je hebt niets meer te zeggen.
1 jaar wachten en geen andere reis aanvaarden, en dan nog eens 6 maand wachten op terugbetaling. Zo werkt onze "democratie".....

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/09/2020

Mijn vluchten naar Malaga en terug (via 2 verschillende boekingen bij Ryanair) op resp.11 en 18 september, heb ik niet kunnen nemen owv de regeringsbeslissing (Spanje rood gebied). Aangezien omboeken naar iets anders geen optie was voor mezelf én die vluchten niet gecancelled werden door Ryanair, vrees ik dat ik alle vluchtkosten gewoonweg kwijt ben. Bij Ryanair kan ik vermoedelijk niet aankloppen, want de vlucht ons voor hen normaal doorgegaan. (Hoe) kan ik mijn kosten terugvorderen van de overheid? Welke concrete stappen kan ik nemen?

Meld je aan om toegang te krijgen.

27/09/2020

heb een vakantie geboekt met vertrek op 1april en zou mijn geld terug krijgen en dat kan18 maanden zijn maar ze houden meer dan 2maanden mijn waardebon voor ze die opsturen dus moet ik 20 maanden op terug betaling wachten is dat eerlijk

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/10/2020
, Gereageerd:

Hallo Felix, natuurlijk is dat niet eerlijk. Ik wacht sinds februari 2020 op terugbetaling van 735 euro van Brussels Airlines, en ze antwoorden zelfs niet op (web)-mails.
Een vlucht die ik laatst nam en geboekt was om op 2 uur van X naar Z te vliegen, werd door Brussels Airlines veranderd in 2 vluchten, van X naar A, en dan van A naar Z. Totale reistijd 22 uur. En je kan er niets tegen doen. De laatste vlucht vertrok op tijd en kwam op tijd aan. Zo corrupt is deze maatschappij (en met hen Ryanair, TUI fly en alle andere....)
En..... testaankoop doet er niets aan, want ze wachten tot 10.000 mensen een klacht via hen bundelen, hoe meer volk, hoe meer ze verdienen (10% moet je aan hen geven...)

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/09/2020
, Gereageerd:

Dag Felix, nee dit is inderdaad niet correct ! Wil je weten wat je rechten zijn kan je gerust hiervoor onze juridische dienst contacteren via het gratis nummer 080029510 (elke werkdag tot 18u, vrijdag tot 16u45). Vriendelijke groeten,^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

25/09/2020

nu ook eindelijk via Testaankoop claim ingediend, laat ons hopen. Ik boek in elk geval nooit meer bij Ryanair en Vueling...

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/10/2020
, Gereageerd:

Hallo Karen, Het zal niet baten, want Testaankoop doet niets voor jou. Ze sturen mogelijk je mailtje door naar Ryanair, maar verder gebeurt er niets. Dat is wat de "Advocaten waar An je telkens naartoe verwijst mij zelf hebben gezegd (na veel druk te hebben gezet).
Puur bedrog.

Meld je aan om toegang te krijgen.

06/10/2020
, Gereageerd:

Bij VEULING zal ik ook NOOIT meer boeken!
Ik ga me morgen informeren bij het Europees centrum voor de consument.
Heeft U reeds informatie met betrekking tot Veuling?

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/09/2020
, Gereageerd:

Beste Karen, bedankt om gebruik te maken van het online reisformulier op onze site ! Je kan inderdaad een klacht indienen om o.a. terugbetaling te vragen via deze link: https://www.test-aankoop.be/collectieve-acties/formulier-reisproblemen . Twijfel ook niet om ons te bellen op het gratis nummer 080029510 (elke werkdag tot 18u, vrijdag tot 16u45). Mvg, ^An

Community

Familie & vrije tijd

mobile

Gerelateerde discussies