Dossier

Een probleem met je vakantie?

16 februari 2017
reizen ta help

16 februari 2017
Gebruik onze klachtenbox om je klacht zelf over te maken aan de reisagent, luchtvaartmaatschappij, hotelmanager … Of contacteer ons voor advies en bemiddeling.

Via onze Klachtenbox

Iedereen kan onze Klachtenbox gebruiken. Je hoeft dus geen abonnee van Test Aankoop te zijn. Via de Klachtenbox verstuur je je klacht zelf rechtstreeks naar het juiste contactadres van het betrokken bedrijf. Meestal sturen de ondernemingen binnen twee dagen een antwoord.

Een probleem? Wij helpen je

Via ons callcenter

Ontving je geen bevredigend antwoord van het bedrijf in kwestie? Heb je een vraag over je rechten? Laat ons jou helpen en bel ons!

02 892 37 09

Wat doen we voor jou?

  • We adviseren je over de materie, over je rechten en over de plichten van bedrijven.
  • We geven advies over de stappen die je kunt zetten.
  • We benaderen desnoods de bedrijven in jouw plaats.

Ons hoofddoel is om je snel en doeltreffend bij te staan en een oplossing voor je klachten te vinden.