Dossier
Een probleem met je vakantie?
16 februari 2017

Gebruik onze klachtenbox om je klacht zelf over te maken aan de reisagent, luchtvaartmaatschappij, hotelmanager … Of contacteer ons voor advies en bemiddeling.
Via onze Klachtenbox
Iedereen kan onze Klachtenbox gebruiken. Je hoeft dus geen abonnee van Test Aankoop te zijn. Via de Klachtenbox verstuur je je klacht zelf rechtstreeks naar het juiste contactadres van het betrokken bedrijf. Meestal sturen de ondernemingen binnen twee dagen een antwoord.
Via ons callcenter
Ontving je geen bevredigend antwoord van het bedrijf in kwestie? Heb je een vraag over je rechten? Laat ons jou helpen en bel ons!
Wat doen we voor jou?
- We adviseren je over de materie, over je rechten en over de plichten van bedrijven.
- We geven advies over de stappen die je kunt zetten.
- We benaderen desnoods de bedrijven in jouw plaats.
Ons hoofddoel is om je snel en doeltreffend bij te staan en een oplossing voor je klachten te vinden.