laatst gewijzigd op: 19/10/2020

Reeds lid van de TA Members Club?

Met de Members Club wordt jouw trouw beloond.Omdat je lid bent en blijft van Test Aankoop verwent Members Club jou met tal van interessante kortingen. Wie langer dan één jaar lid is, krijgt daar nog extra voordelen bovenop.

Huis, shopping, vrije tijd, ...geniet van kortingen op producten en diensten die je interesseren. Bezoek regelmatig je persoonlijke ledenaccount om de nieuwe voordelen te ontdekken.

Heb je je Members Club al geactiveerd? Van welke korting heb je al kunnen genieten? Is alles vlot gegaan?

Vertel en deel je ervaring hieronder

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

95 reacties

sorteer op :

Meld je aan om toegang te krijgen.

16/10/2020

Mijn ziekenfonds promoot het elektrotherapie toestel Bluetens voor 'minder pijn'. (159 € niet-leden).
Mijn pijndokter gaf mij het volgende advies "Er zijn geen overtuigende bewijzen dat TENS (Transcutane Electro Neuro Stimulatie) in het algemeen zinvol is bij patiënten met lage rugpijn. Er zijn zeker individuële patiënten met een goed resultaat door het gebruik van TENS, maar onvoldoende om deze behandeling standaard aan iedereen aan te bevelen.
Het grote voordeel van TENS is uiteraard dat dit geen belangrijke bijwerkingen geeft (zeker ten opzichte van mogelijke problemen zoals slaperigheid, maaglast, enz door pijnstillers). Baat het niet, het schaadt niet.
Bij patiënten met ondragelijke pijn, die zonder succes andere therapieën (revalidatie, kinesitherapie) geprobeerd hebben en pijnstillers niet verdragen, kan TENS zeker geprobeerd worden.
Voor wat het type toestel betreft, heb ik geen ervaring met BLUETENS. Ik veronderstel dat hier de verschillen in mogelijkheden tussen verschillende merken eerder minimaal zullen zijn. ..."

Een nieuwe test voor Test Aankoop?

Meld je aan om toegang te krijgen.

15/10/2020

Ik probeer al meerdere keren een klachtenformulier te verzenden maar ik wordt steeds opnieuw naar het begin van het formulier gestuurd! Ik vul jet formulier in op een ipad!

Meld je aan om toegang te krijgen.

19/10/2020
, Gereageerd:

Beste Marc, dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. Er zouden verschillende oorzaken kunnen zijn, maar je doet er best aan om ons te contacteren via het nummer van de consumentendienst 02 542 32 32 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat wij dit kunnen checken voor jou. Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

10/10/2020

IK BEN LID VAN TEST-AANKOOP EN KRIJG NOOIT DE ICOONTJES OPEN .
MIJN "OUD" E-MAIL ADRES IS NOG STEEDS NIET AANGEPAST, AL JÁREN NIET !
MIJN VOORNAAM IS ÓÓK AL JÁREN NIET CORRECT.

Meld je aan om toegang te krijgen.

12/10/2020
, Gereageerd:

Beste abonnee, onze oprechte excuses hiervoor ! Je abonnement (en je abonneenummer) is inderdaad gekoppeld aan je emailadres, op basis hiervan kan onze website je herkennen en krijg je toegang (na een eerste registratie en/of aanmelding op onze site) tot alle informatie en voordelen verbonden aan je lidmaatschap. Daarom raad ik je aan om dringend onze abonnementendienst te contacteren zodat zij de nodige aanpassingen kunnen aanbrengen en je toegang krijgt tot onze site. Je kan hen bereiken op het nummer 025423200 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

11/09/2020

Ik ben abonnee van Testaankoop maar krijg geen toegang tot tests, alleen als supporter. Mijn nr is 0136471-89

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/09/2020
, Gereageerd:

ik krijg de icoontjes ook niet open

Meld je aan om toegang te krijgen.

12/10/2020
, Gereageerd:

Hallo Cindy, misschien is je account (abonnement) niet goed gekoppeld of is er een ander probleem. Jammer genoeg kunnen we dat niet voor jou van hieruit regelen. Je neemt dus best contact op met onze abonnementendienst zodat zij al je gegevens even kunnen checken. Je kan hen bellen op het nummer 025423200. Grtjs, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/09/2020
, Gereageerd:

Hallo Marie-Noëlle, als onze site je niet herkent als abonnee kan je best even contact opnemen met mijn collega's van de abonnementendienst zodat zij dit voor jou in orde kunnen brengen. Je kan hen bellen op het nummer 02-542.32.00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/09/2020

Hoe kan ik als lid genieten van de kortingen? Moet daar een bon of zo vr afgedrukt worden of iets anders ?

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/09/2020
, Gereageerd:

Beste Cindy, op elke fiche wordt vermeld wat je moet doen om ervan te genieten : ofwel word je naar een webshop geleid, ofwel krijg je een mail toegestuurd waarbij je de voucher op smartphone of uitgeprint kan laten zien op de plek waar je korting wenst. Soms kan je tickets onmiddellijk aankopen met korting via het platform en soms moet je een bewijsje afdrukken dat je lid bent van de Members Club.

Soms kan het zijn dat je ergens op klikt en er niets gebeurt, het zou dan kunnen gaan ofwel om een tijdelijke aanbieding (die we dan nog van de site moeten afhalen) ofwel om een tijdelijke uitputting van de voorraad. In het laatste geval raden we je aan om wat later de site nog eens te raadplegen want we doen ons best om dit zo snel mogelijk aan te vullen. ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/09/2020
, Gereageerd:

als ik erop klik, gebeurt er niets. op geen enkele. het kan toch niet dat ze allemaal uitgeput zijn? mvg stefanie

Meld je aan om toegang te krijgen.

12/10/2020
, Gereageerd:

Beste Stefanie, dat zou inderdaad wel bijzonder snel zijn dat die voorraad uitgeput geraakt is voor verschillende aanbiedingen. Misschien is er toch ergens een kink in de kabel, dat kan ik jammer genoeg van hieruit niet vaststellen, daarom raad ik je aan om toch even met ons contact op te nemen zodat wij dit voor jou kunnen controleren via het nummer 025423200 (aoonnementendienst, elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

01/09/2020

Waarom is de legosite enkel in het Frans?

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/09/2020
, Gereageerd:

Hallo Frans, sorry hiervoor. Er was inderdaad een klein probleem met de instelling van de aanbieding. Ik heb dit doorgegeven en het zou bij deze in orde moeten zijn. Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

31/08/2020

Blijkbaar weinig klantvriendelijk. Het goede voorbeeld?

Meld je aan om toegang te krijgen.

01/09/2020
, Gereageerd:

Dag William, de meeste abonnees hebben wel degelijk toegang tot de voordelen (en de informatie) op onze site en kunnen er dus van genieten. Maar geen enkele dienstverlening verloopt volkomen vlekkeloos. Wanneer je toch problemen ondervindt kan dit nagekeken en verholpen worden door mijn collega's van de abonnementendienst. Het volstaat om een telefoontje te plegen naar onze abonnementendienst op het rechtstreekse nummer 02 542 32 00. Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

30/08/2020

Kan geen toegang krijgen.

Meld je aan om toegang te krijgen.

01/09/2020
, Gereageerd:

Hallo Lode, hiervoor kan je best mijn collega's van abonnementendienst contacteren via het directe nummer 02 542 32 00, dan kunnen zij je gegevens even checken. Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/08/2020

Ik probeer ook de site te raadplegen, maar zelfs mijn aanluitingsnummer wordt niet herkend.

Meld je aan om toegang te krijgen.

01/09/2020
, Gereageerd:

Dag Stein, om te laten controleren of je gegevens wel correct zijn kan je best even onze abonnementendienst bellen op het nummer 02/542.32.00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mijn collega's helpen je graag verder ! ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/08/2020

hallo, in de mailing stond Philips met 30% korting, echter vind ik deze nergens op de site terug? Grts

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/08/2020
, Gereageerd:

Ik stel net hetzelfde vast!

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/08/2020
, Gereageerd:

Ik stel net hetzelfde vast!

Meld je aan om toegang te krijgen.

16/08/2020

Ik blijf steeds support en kan niks zien terwijl ik lid ben. Kan niks zien van de site. Kan dit nagekeken worden. Krijd steeds word nu lid..Mvg Koen Van den Spiegel

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/08/2020
, Gereageerd:

Ik ben ook al lid sinds juni en bij mij net hetzelfde, ik krijg ook niks te zien. Ben zelfs 2 keer gebeld om lid te worden. Echt raar!

Meld je aan om toegang te krijgen.

01/09/2020
, Gereageerd:

Beste Inge, het is uiteraard niet de bedoeling dat je niet herkend wordt als abonnee en je geen toegang hebt tot onze site. Best dat je even mijn collega's van de abonnementendienst hiervoor contacteert zodat die je gegevens kunnen nakijken. Je kan hen bellen op het n° 02-542.32.00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

17/08/2020
, Gereageerd:

Dag Koen, sorry voor dit ongemak ! Best neem je hiervoor contact op met onze abonnementendienst zodat ze onmiddellijk voor jou kunnen controleren hoe het komt dat je niet herkend wordt als lid. Je kan hen bereiken op het rechtstreekse nummer 02-542.32.00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

07/08/2020

Ik ben nog maar pas lid en wil registreren, dit blijkt niet mogelijk te zijn. Ik blijf steeds "supporter". De link om te registreren werkt klaarblijkelijk niet.
Ik weet dat ik u kan bellen, maar dan moet je echt wel geduld hebben om binnen te geraken en ik heb maar een beperkt aantal gratis belminuten.
Hoe kan ik eindelijk alles op de site bekijken?
Dank u voor een antwoord.
Rebecca Van Kerckvoorde

Meld je aan om toegang te krijgen.

07/08/2020
, Gereageerd:

Hallo Rebecca, ik ben even gaan kijken aan de hand van je abonneenummer en heb je alvast een mailtje gestuurd ! Mocht je registratie toch niet lukken raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega's van abonnementendienst via het nummer 02-542.32.00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat zij je kunnen verder helpen ! Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/08/2020

beste ik ben al jaren lid van testaankoop. wanneer ik echter de resultaten van testen wil bekijken online moet ik mij eerst lid maken van testaankoop. Ik ben zo gezegd een support lid. hoe krijg toegang tot de testen? als abonnee heb ik hier toch toegang toe?

Meld je aan om toegang te krijgen.

03/08/2020
, Gereageerd:

Beste Luc, dit is inderdaad niet normaal ! Ik raad je aan om ons te contacteren op het nummer 02 542 32 32 (consumentendienst) zodat we je kunnen verder helpen (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) ! Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

26/07/2020

Ik heb mijn cadeau gekregen maar deze was na 1 keer opladen al kapot. Het betreft een smartwatch van Livoo. Wat zijn de opties nu? Ze wil niet meer opladen. Voor de rest was ik tevreden met het smartwatch. Vind dit gewoon heel jammer

Meld je aan om toegang te krijgen.

03/08/2020
, Gereageerd:

Dag Christof, jammer dat dit gebeurd is ! Je kan dit best even telefonisch melden aan onze dienst die instaat voor de geschenken via het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat zij het nodige voor jou kunnen doen. ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

12/07/2020

Beste, ik heb al jaren een Test-Aankoop abonnement maar ik kan sinds kort de tests niet meer raadplegen op mijn computer. Doe ik iets verkeerd ? Ik ben ingelogd met mijn normale profiel.
vriendelijke groet,

Erwin Boermans

Meld je aan om toegang te krijgen.

03/08/2020
, Gereageerd:

Hallo Erwin, je doet zeker niets 'verkeerds' ! Om je te kunnen helpen neem je best met ons contact op via het nummer 02 542 32 32 (consumentendienst, elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Dan bekijken we hoe je weer toegang kan hebben tot onze site ! Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

09/07/2020

Ik ben abonnee bij jullie maar sta ook als supporter genoteerd op naam van mijn zelfstandige zaak, aangezien dit een éénmanszaak is veronderstel ik dat er 1 nr mag verwijderd worden, op die manier zal ik ook slechts 1x jullie mails ontvangen, ik zie echter niet goed hoe ik dat kan op de site

Meld je aan om toegang te krijgen.

03/08/2020
, Gereageerd:

Hallo Christiane, je kan hiervoor best even contact opnemen met de collega's van abonnementendienst via het rechtstreekse nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u), ze helpen je graag verder ! Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

26/06/2020

Haĺlo
Hoe moet ik mijn abonnement opzeggen?
Thx
Mvg

Meld je aan om toegang te krijgen.

03/08/2020
, Gereageerd:

Dag Jean-Pierre, je kan je abonnement opzeggen via het contactformulier op onze site, maar best neem je telefonisch contact op met mijn collega's van abonnementendienst die dat dadelijk voor jou in orde kunnen brengen ! Je kan hen bereiken op het rechtstreekse nummer 02 892 37 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

12/06/2020

Kan ik als supporter hier gebruik van deze diensten gebruik maken?

Meld je aan om toegang te krijgen.

12/10/2020
, Gereageerd:

Beste Redouan, enkel als je abonnee bent kan je genieten van de voordelen van de Members Club, je hebt al een proefabonnement voor 2 maanden aan de prijs van €2. ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

11/06/2020

in mijn nadeel werd er 75,51 € afgehouden van mijn rekening door Renault privé lease en ik melde dat aan TEST-AANKOOP maar blijkbaar vinden ze dat normaal om dat Renault van bank verander en van datum ik betaalde op 23 ste van de maand en zij wilde de afhouding op de éérste dag van de maand , ik vind dat contract breuk en moet daar voor 75,51 € betalen zo kunnen nog duizend keren veranderen van bank en ik maar betalen en mooiste van al TEST-AANKOOP vind dat GOED

Meld je aan om toegang te krijgen.

01/06/2020

Krijg ik altijd korting bij gamma?

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/06/2020
, Gereageerd:

Vele aanbiedingen zijn beperkt geldig in de tijd, elke fiche geeft aan hoe je van de voordelen kan genieten, maar als het voordeel niet meer in aanbieding is omdat de stock uitgeput is, raad ik je aan om even later toch na te gaan om te zien of die voorraad ondertussen niet werd aangevuld. Als het voordeel niet meer terug te vinden is, betekent dit jammer genoeg dat het inderdaad om een tijdelijke aanbieding ging.