laatst gewijzigd op: 03/08/2020

Reeds lid van de TA Members Club?

Met de Members Club wordt jouw trouw beloond.Omdat je lid bent en blijft van Test Aankoop verwent Members Club jou met tal van interessante kortingen. Wie langer dan één jaar lid is, krijgt daar nog extra voordelen bovenop.

Huis, shopping, vrije tijd, ...geniet van kortingen op producten en diensten die je interesseren. Bezoek regelmatig je persoonlijke ledenaccount om de nieuwe voordelen te ontdekken.

Heb je je Members Club al geactiveerd? Van welke korting heb je al kunnen genieten? Is alles vlot gegaan?

Vertel en deel je ervaring hieronder

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

64 reacties

sorteer op :
U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
02/08/2020

beste ik ben al jaren lid van testaankoop. wanneer ik echter de resultaten van testen wil bekijken online moet ik mij eerst lid maken van testaankoop. Ik ben zo gezegd een support lid. hoe krijg toegang tot de testen? als abonnee heb ik hier toch toegang toe?

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
03/08/2020
, Gereageerd:

Beste Luc, dit is inderdaad niet normaal ! Ik raad je aan om ons te contacteren op het nummer 02 542 32 32 (consumentendienst) zodat we je kunnen verder helpen (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) ! Mvg, ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
26/07/2020

Ik heb mijn cadeau gekregen maar deze was na 1 keer opladen al kapot. Het betreft een smartwatch van Livoo. Wat zijn de opties nu? Ze wil niet meer opladen. Voor de rest was ik tevreden met het smartwatch. Vind dit gewoon heel jammer

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
03/08/2020
, Gereageerd:

Dag Christof, jammer dat dit gebeurd is ! Je kan dit best even telefonisch melden aan onze dienst die instaat voor de geschenken via het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat zij het nodige voor jou kunnen doen. ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
12/07/2020

Beste, ik heb al jaren een Test-Aankoop abonnement maar ik kan sinds kort de tests niet meer raadplegen op mijn computer. Doe ik iets verkeerd ? Ik ben ingelogd met mijn normale profiel.
vriendelijke groet,

Erwin Boermans

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
03/08/2020
, Gereageerd:

Hallo Erwin, je doet zeker niets 'verkeerds' ! Om je te kunnen helpen neem je best met ons contact op via het nummer 02 542 32 32 (consumentendienst, elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Dan bekijken we hoe je weer toegang kan hebben tot onze site ! Mvg, ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
09/07/2020

Ik ben abonnee bij jullie maar sta ook als supporter genoteerd op naam van mijn zelfstandige zaak, aangezien dit een éénmanszaak is veronderstel ik dat er 1 nr mag verwijderd worden, op die manier zal ik ook slechts 1x jullie mails ontvangen, ik zie echter niet goed hoe ik dat kan op de site

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
03/08/2020
, Gereageerd:

Hallo Christiane, je kan hiervoor best even contact opnemen met de collega's van abonnementendienst via het rechtstreekse nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u), ze helpen je graag verder ! Mvg, ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
26/06/2020

Haĺlo
Hoe moet ik mijn abonnement opzeggen?
Thx
Mvg

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
03/08/2020
, Gereageerd:

Dag Jean-Pierre, je kan je abonnement opzeggen via het contactformulier op onze site, maar best neem je telefonisch contact op met mijn collega's van abonnementendienst die dat dadelijk voor jou in orde kunnen brengen ! Je kan hen bereiken op het rechtstreekse nummer 02 892 37 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
12/06/2020

Kan ik als supporter hier gebruik van deze diensten gebruik maken?

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
11/06/2020

in mijn nadeel werd er 75,51 € afgehouden van mijn rekening door Renault privé lease en ik melde dat aan TEST-AANKOOP maar blijkbaar vinden ze dat normaal om dat Renault van bank verander en van datum ik betaalde op 23 ste van de maand en zij wilde de afhouding op de éérste dag van de maand , ik vind dat contract breuk en moet daar voor 75,51 € betalen zo kunnen nog duizend keren veranderen van bank en ik maar betalen en mooiste van al TEST-AANKOOP vind dat GOED

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
01/06/2020

Krijg ik altijd korting bij gamma?

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
02/06/2020
, Gereageerd:

Vele aanbiedingen zijn beperkt geldig in de tijd, elke fiche geeft aan hoe je van de voordelen kan genieten, maar als het voordeel niet meer in aanbieding is omdat de stock uitgeput is, raad ik je aan om even later toch na te gaan om te zien of die voorraad ondertussen niet werd aangevuld. Als het voordeel niet meer terug te vinden is, betekent dit jammer genoeg dat het inderdaad om een tijdelijke aanbieding ging. 

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
30/04/2020

Wat als ik wil overgaan tot de aankoop van een Samsung TV (10% korting bij hun als lid van Test Aankoop), maar dat ik dan word doorverwezen voor de aankoop naar Vanden Borre waar ik maar een korting van 4% krijg via Members Club? Het ideale zou natuurlijk zijn dat ik besteld via Samsung (-10%) en deze afhaal en afreken bij Vanden Borre (-4%) maar dit is waarschijnlijk teveel van het goede gevraagd.

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
02/06/2020
, Gereageerd:

De kortingscode is uitsluitend geldig op bestellingen die bij de webwinkel van Samsung geplaatst kunnen worden.

Het kan mogelijk zijn dat enkele artikelen niet voorradig of te bestellen zijn via hun eigen website. 

In dit geval word je doorverwezen naar een wederverkoper zoals Vanden Borre, waar de producten wel beschikbaar zijn. 

Je kan dan jammer genoeg geen gebruik maken van de 10% korting van onze partner Samsung, maar uiteraard kan je wel kiezen voor de korting bij Vanden Borre van -4%.

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
24/04/2020

waarneer krijgen ik mij welkom geschenk
nog steed niet ontvang
maar ze hebben wel als afgetroken op mij rekening
graag uw antw

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
24/04/2020
, Gereageerd:

Beste Corinne, eenmaal wij de betaling ontvangen hebben moet je rekenen op ongeveer 2 weken, maar in tijden van coronacrisis merken wij dat de wachttijd kan oplopen tot 3 weken. Als je cadeautje toch nog langer op zich laat wachten kan je dit best signaleren aan onze abonnementendienst zodat zij het nodige voor jou kunnen doen! Je kan hen bereiken op het nummer 02/542.32.00 . ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
22/04/2020

Hallo,
ik ben ingelogd en heb op de tab Members Club geklikt.
Per categorie kan ik de verschillende handelszaken zien, maar nergens op klikken. Hoe werkt dit juist?

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
24/04/2020
, Gereageerd:

Op elke fiche wordt vermeld wat je moet doen om ervan te genieten : ofwel word je naar een webshop geleid, ofwel krijg je een mail toegestuurd waarbij je de voucher op smartphone of uitgeprint kan laten zien op de plek waar je korting wenst. Soms kan je tickets onmiddellijk aankopen met korting via het platform en soms moet je een bewijsje afdrukken dat je lid bent van de Members Club.

Soms kan het zijn dat je ergens op klikt en er niets gebeurt, het zou dan kunnen gaan ofwel om een tijdelijke aanbieding (die we dan nog van de site moeten afhalen) ofwel om een tijdelijke uitputting van de voorraad. In het laatste geval raden we je aan om wat later de site nog eens te raadplegen want we doen ons best om dit zo snel mogelijk aan te vullen. ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
22/04/2020

Hoe werkt de Members club? Kan op geen enkele link klikken.

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
22/04/2020

Hoe werkt de Members club? Kan op geen enkele link klikken.

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
22/04/2020

Ben nog maar net lid en de 2Euro is de 15de niet van mijn rekening gedebiteerd kunnen worden.Dit is wel mogelijk nu dus de opdracht mag nu opnieuw aangevraagd worden aan mijn bank. Hoe kan ik dan mijn welkomstcadeau kiezen?

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
24/04/2020
, Gereageerd:

Hiervoor kan je best onze abonnementendienst contacteren via het rechtsteekse nummer 02/542.32.00, mijn collega's brengen dit graag voor jou in orde! ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
15/04/2020

Ik zou graag de voordelen van Maison du Monde weten aub. Als ik erop klik gebeurt niets.

Bedankt Bernard

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
30/04/2020
, Gereageerd:

Soms kan het inderdaad zijn dat de voorraad uitgeput is en als je dan klikt gebeurt er niks, maar we doen in elk geval ons best om de stock zo snel als mogelijk opnieuw aan te vullen. Ik raad je dus aan om toch steeds te gaan kijken of het voordeel ondertussen weer beschikbaar is. Mocht dit niet het geval zijn dan wil dit jammer genoeg zeggen dat het om een tijdelijke aanbieding ging. 

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
15/04/2020

Hoe kan ik de eventuele korting bij Maison du Monde opvragen. Als ik erop klik gebeurt er niets.

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
13/04/2020

Vandaag lid van Member club op 13/04/2020 maar............Geldigheid tot 13/04/2020!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
24/04/2020
, Gereageerd:

Soms kan er inderdaad een foutje optreden bij de integratie van de kortingsvoucher.  Dit kan wel hersteld worden en dan kan je er opnieuw gebruik van maken. Kan je me laten weten om welk voordeel het precies gaat ?  ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
13/04/2020

Vandaag ingeschreven als memberclub, geldigheid tot 12/06/2020 maar wij zijn de 13/06/2020.

Wat een kolder.

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
12/04/2020

hoe kan je de memberclub kortingen raadplegen? ik zie de kortingen niet staan.

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
06/04/2020

ik geraak niet op members club. Telkens melding : uw sessie is verlopen. Blijft zo ook na eerdere keren uit te loggen en opnieuw in te loggen ???

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
06/04/2020
, Gereageerd:

Je zal je hiervoor eerst moeten registreren. Registreren als abonnee doe je éénmalig. Je maakt hierbij een gebruikersnaam aan (je e-mailadres), en een wachtwoord zodat je toegang kunt krijgen tot de rubrieken die voorbehouden zijn voor abonnees, en dus ook tot de voordelen van de Members Club. Voor meer info kan je terecht op de contactpagina van abonnementendienst op onze website. https://www.test-aankoop.be/contact/contacteer-ons/advies-abonnementen-bestellingen . ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
15/04/2020
, Gereageerd:

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem, nochtans ben ik al een tijdje klant bij test-aankoop.

Heb dit met verschillende browsers geprobeerd maar zonder succes.

Mvg,

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
15/04/2020
, Gereageerd:

Je gaat daarvoor naar www.test-aankoop.be. Klik op "teken mannetje " en klik op ‘REGISTREER’ -> je komt automatisch op de registratiepagina terecht, waar de nodige instructies staan voor het verdere verloop van de registratie.

Eerste veld = uw voornaam

Tweede veld = Uw Familienaam

Derde veld = uw login /e-mailadres

Vierde veld = wachtwoord (naar keuze tussen de 4 en 10 karakters)

Vijfde veld = telefoonnummer

Vink de algemene voorwaarden en de privacybepalingen aan voor akkoord.

klik op verzenden

Zodra dit is uitgevoerd, ontvangt je een bevestigingsmail (vergeet deze niet te bevestigen met je abonneenummer ) met daarin een link die u opnieuw naar onze site brengt.

Je hebt nu toegang als abonnee.

 

Mocht het niet lukken, aarzel dan niet om ons te contacteren op het nummer : 02/5423200.  We helpen je graag verder. ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
08/05/2020
, Gereageerd:

is bij mij ook het zelfde probleem, "registreer " staat bij mij hier niet tussen, gebeld naar het desbetreffend nummer, na meer dan een uur, en meerdere telefonistes(n) verder en verwijdering van alle geschiedenis (brouwse en cookies) op pc nog steeds het zelfde probleem, graag oplossing