laatst gewijzigd op: 24/02/2021
Problemen Tv vlaanderen
Ik heb al maandelang problemen met mijn internet, laatst ook weken geen wifi gehad, nu ook problemen met de nieuwe MZ-102 decoder.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, wie kent dit probleem en hoe kan ik bij testaankoop mijn klacht indienen?
Meld je aan om toegang te krijgen.
84 uur zonder internet. Studerende kinderen en een vriendin die in teams moet werken.
Klantendienst ,weet van niks ,kan geen referenties geven of ondernomen aktie's meedelen. Na de tiende telefoon , vroegen ze me zelf wanneer ik een consumenten organisatie ging inschakelen... Ik lachte groen ...
Laatste contact gingen ze een nieuwe *** box opsturen..., Toen ik vroeg wanneer ze dat besloten hadden of wanneer deze zou arriveren, kreeg ik de mededeling ; vandaag of morgen mss. Wel binnen een dag of 5 .
Tja ik hou het voor bekeken. Dank u wel tv vlaanderen ,voor de bewezen dienst. Een trouwe klant.
Meld je aan om toegang te krijgen.
Meld je aan om toegang te krijgen.
Morgen 25/02 , komt een technieker langs van tv vlaanderen ,20 telefoons later...
5 februari ,installatie proximus.
Nog steeds geen internet....
Meld je aan om toegang te krijgen.
Meld je aan om toegang te krijgen.
Meld je aan om toegang te krijgen.
Bedankt om je ervaring met ons te delen, dit is inderdaad niet ok, vooral in tijden van thuiswerk. Raadpleeg gerust onze koopwijzer telecom om te kijken bij welke provider je best af bent via deze link: https://bit.ly/35kvY1z ^An
Meld je aan om toegang te krijgen.
Meld je aan om toegang te krijgen.
Meld je aan om toegang te krijgen.
Zelden zo'n kant-onvriendelijke klantendienst meegemaakt als die van TV-Vlaanderen! Sterkte gewenst in je lijdensweg ;-)
Meld je aan om toegang te krijgen.
Meld je aan om toegang te krijgen.