laatst gewijzigd op: 07/02/2019

Oneerlijke behandeling

In zijn recente promotie actie biedt Proximus Netflix aan in het totaalpakket familus.  Bestaande abonnees vallen blijkbaar uit de boot en moeten bijbetalen voor deze optie.  Dus voor het ogenblik betalen bestaande abonnees meer om minder te krijgen voor dezelfde formule.  Kan dat zo maar en is er een juridische basis om dit te betwisten zodat we eventueel een compensatie kunnen bedingen of beter nog op gelijke voet kunnen gesteld worden met de nieuwe abonnees ?  

Een klant die reeds 25 jaar proximus klant maar nog nooit een gebaar heeft ontvangen van dit bedrijf.

Update : ik ben wat voorbarig geweest.  Het huidige pakket kost 69,99 standaard. Na 3 maanden zouden nieuwe abonnees 77,99 moeten betalen, wat verklaart waarom netflix inbegrepen is. Men betaald het er gewoon bij, of men nu kijkt of niet.

Doe mee

Je vindt onze community leuk en wil graag je ervaring delen? 
Een account aanmaken is zo gebeurd.

Je zal dan hulp kunnen vragen,

Kwaliteitsantwoorden ontvangen,

en op de hoogte blijven van de nieuwigheden

Registreer je gratis

reacties

Wees de eerste om te reageren