laatst gewijzigd op: 02/07/2019

Welkom !

In deze discussiegroep kan je terecht met al jouw andere vragen over telecom operators.

Deel je ervaring of stel jouw vraag met betrekking tot je telecom operator.

Onze experten staan jou graag bij met hulp en advies!

Nog enkele tips voor jouw deelname aan dit platform:

  • Ga, vooraleer je een nieuwe vraag stelt, op zoek naar vergelijkbare discussies. Wie weet bestaat er reeds een conversatie over jouw onderwerp?
  • Gebruik een duidelijke titel
  • Gebruik de onderstaande zoekwoorden om snel informatie over een bepaald onderwerp te vinden
  • Lees voor meer informatie over het gebruik van deze community de Community richtlijnen

Veel plezier en tot binnenkort!

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

1 reacties

sorteer op :

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/07/2019

Ik kreeg vandaag 2 juli een factuur toe van Telenet die gedateerd is op 25 juni. Dat betekent dus dat hun factuur een volle week onderweg was.

Die factuur moet betaald zijn vóór 15 juli, staat erop vermeld.

Ik sta op het punt om voor 15 dagen te vertrekken op reis, gelukkig was ik nog niet weg want anders was ik te laat geweest.

Kom mij nu niet vertellen dat ik mijn facturen beter zou domiciliëren, ik heb mijn redenen om dat niet te doen. Ik wil enkel duidelijk maken dat er iets niet klopt bij het dateren van de facturen van Telenet - ik wil geloven dat onze post traag is, maar niet zó traag.