laatst gewijzigd op: 30/04/2021

Mag Telenet een One of OneUp bundel weigeren aan BV?

Uit de "BIJZONDERE VOORWAARDEN ONE en ONEup"

1.2. ONE(up) geldt uitsluitend voor privégebruik. Je ontvangt een digitale aanrekening (geen factuur) waarop alle diensten inbegrepen in ONE(up) worden aangerekend. Voor professioneel gebruik dient een Telenet Business product te worden afgesloten.

Een vennootschap heeft recht op het ontvangen van een factuur. Ik zou ook denken dat een vennootschap dezelfde producten kan afnemen als een particulier. Het is Telenet die ervoor kiest om het ene product te bestempelen als 'particulier' of 'business', maar dat lijkt me los te staan van de keuze die men als individu of vennotschap wil maken. Dat je bij het afnemen van een product door Telenet bestempelt als 'particulier' dan als venootschap niet kan genieten van 'business' troeven zoals snellere service/support is uiteraard een logisch gevolg.

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

reacties

Wees de eerste om te reageren