laatst gewijzigd op: 29/03/2021

Is het de moeite om van Telenet over te stappen naar Orange?

Wij zijn klant bij Telenet en hebben het Wigo met 9 GB. 

Er zit veel inbegrepen, maar...

Prijs gaat altijd maar omhoog, terwijl prachtige zenders zoals National Geographic Wild zomaar weggehaald worden uit het aanbod. 

Orange lijkt ons super interessant. Heb ernaar gebeld en werd door een supervriendelijke Melissa zeer deskundig ingelicht. Financieel zouden we zeker voordeel doen, maar ...

Wie van jullie is klant bij Orange? Tevreden of niet? Klantenservice, prijs? Kwaliteit van het beeld? Werd de installatie en overstap vlot geregeld?Ik hoor graag jullie reacties!

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

4 reacties

sorteer op :

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/03/2021

Idd Goede service (van het apparaat: Home Fly box). Echter administratieve ramp. Betaalde 12 mnd voor twee abo s... heb slechts één router... Kreeg mail (mar 20) met bevestiging dat abo was geschrapt... ging over wisselen kapotte router... bleek dat winkel bediende me had laten tekenen voor n biijkomend abo ipv voor de omwisseling... kreeg afgelopen vrijdag brief van incaso...

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/03/2021
, Gereageerd:

Beste Thierry, dit is niet ok, je hoeft je hier niet bij neer te leggen!  Als abonnee van Test Aankoop kan je hiervoor beroep doen op onze juridische dienst, bel hen gerust op het rechtstreekse nummer 025423434 of dien een klacht in via onze klachtenbox : https://www.test-aankoop.be/klagen Mvg, ^An  

Meld je aan om toegang te krijgen.

30/12/2020

wij zijn al jaren bij Proximus met gemengde gevoelens, du niet echt tevreden, maar wat is beter, was ook bij Telmenet, maar zijn daar book weg gegaandoor slechte klantendienst.
wie is tevreden, we betalen toch genoeg!!!

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/12/2020

Dag Ulrik, als je wil kan je ons gerust contacteren via het nummer van de consumentendienst (02 542 32 32 elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u), als abonnee kan je van ons gepersonaliseerd advies krijgen in de keuze van een nieuwe provider. Raadpleeg gerust ons dossier over Orange via volgende link: https://bit.ly/3nLmxjN  . ^An