laatst gewijzigd op: 26/11/2020

proximus

Ik heb volgend bericht naar Proximus gestuurd. Heeft toevallig iemand soortgelijke ervaring hiermee ?

Beste,

Ik kreeg eind oktober een brief per post met volgende mededeling :

"volgende maand veranderen de naam en het tarief van je Pack Internet Everywhere + TV + Telephony. Voortaan heet het Flex met de prijs van €70.99 in plaats van €90.1 (prijs gebaseerd op je factuur van de maand augustus)."

De indruk wordt gewekt dat die nieuwe prijs automatisch ingang zal vinden gezien mij nergens gevraagd wordt daartoe een actie te ondernemen.

Ik betaal elke maand €90.1.

Gezien ik deze week opnieuw de €90.1gefactureerd kreeg, nam ik contact op met uw diensten.

Daar kwam ik aan de weet dat die €70.99 niet klopt.

Dat bedrag moet kennelijk €83.09 worden.

De telefonist moest het nieuwe pakket activeren wat pas over twee dagen zal gerealiseerd zijn om na te kijken waarom het bedrag naar €83.09 zou moeten gegaan en of er eventueel nog iets aan de dienstverlening kan worden gewijzigd om het bedrag naar €70.99 te brengen.

Dat vind ik een zeer wazige en eigenaardige manier van werken.

Kunt u mij duidelijkheid verschaffen zodat ik kan bepalen of ik wel of niet in dit nieuwe voorstel inga en tegen welke prijs ?

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

3 reacties

sorteer op :

Meld je aan om toegang te krijgen.

26/11/2020

maar de messeneger-robot is kennelijk niet geprogrammeerd om zulke ingewikkelde berichten te beantwoorden.
Eerst vraagt hij om de vraag in te korten.
Vervolgens lees ik
"Om ervoor te zorgen dat ik je doorstuur naar de juiste persoon, waarover gaat je vraag?"
en vervolgens belooft hij een collega in te roepen maar het gesprek valt volledig stil.

Meld je aan om toegang te krijgen.

26/11/2020

maar de messeneger-robot is kennelijk niet geprogrammeerd om zulke ingewikkelde berichten te beantwoorden.
Eerst vraagt hij om de vraag in te korten.
Vervolgens lees ik
"Om ervoor te zorgen dat ik je doorstuur naar de juiste persoon, waarover gaat je vraag?"
en vervolgens belooft hij een collega in te roepen maar het gesprek valt volledig stil.

Meld je aan om toegang te krijgen.

26/11/2020

ik bekwam volgend antwoord
Proximus
Hi Christine, graag je klantnummer, adres, geboortedatum en verdere gegevens via Messenger, dit om het samen te bekijken. Doorloop hierbij ook even de vragen van de robot, deze brengt je tot de juiste agent. Gr, Nicky