laatst gewijzigd op: 16/11/2020

Welkom in de discussiegroep over bundels!

In deze discussiegroep kan je terecht met al jouw vragen over telecom bundels.

Heb je vragen over bepaalde soorten bundels of wens je hierover een ervaring te delen met andere consumenten?

Onze experten staan jou graag bij met hulp en advies!

Nog enkele tips voor jouw deelname aan dit platform:

  • Ga, vooraleer je een nieuwe vraag stelt, op zoek naar vergelijkbare discussies. Wie weet bestaat er reeds een conversatie over jouw onderwerp?
  • Gebruik een duidelijke titel
  • Gebruik de onderstaande zoekwoorden om snel informatie over een bepaald onderwerp te vinden
  • Lees voor meer informatie over het gebruik van deze community de Community richtlijnen

Veel plezier en tot binnenkort!

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

1 reacties

sorteer op :

Meld je aan om toegang te krijgen.

16/11/2020

Eind oktober bekwam ik een brief van Proximus met het bericht dat mijn pack Internet + TV + Telephony (maandelijks 90.66€)
automatisch wordt omgezet in Flex (maandelijks 70.99€)
Toevallig heb ik al enkele maanden een ongewoon slechte WIFI (traag, regelmatig uitvallen).
Heeft het één met het ander te maken ?