laatst gewijzigd op: 31/01/2019

Welkom in de discussiegroep over bellen, sms'en & mobiel surfen!

In deze discussiegroep kan je terecht met al jouw vragen over bellen, sms'en en mobiel surfen.

Heb je vragen over jouw mobiel verbruik of bepaalde mobiele diensten? Stel ze hier en deel jouw ervaringen met andere consumenten.

Onze experten staan jou graag bij met hulp en advies!

Nog enkele tips voor jouw deelname aan dit platform:

  • Ga, vooraleer je een nieuwe vraag stelt, op zoek naar vergelijkbare discussies. Wie weet bestaat er reeds een conversatie over jouw onderwerp?
  • Gebruik een duidelijke titel
  • Gebruik de onderstaande zoekwoorden om snel informatie over een bepaald onderwerp te vinden
  • Lees voor meer informatie over het gebruik van deze community de Community richtlijnen

Veel plezier en tot binnenkort!

Doe mee

Je vindt onze community leuk en wil graag je ervaring delen? 
Een account aanmaken is zo gebeurd.

Meld je aan of registreer je gratis

reacties

User name
LUC CLAES
28/01/2019

Wat mij stoort is dat je niet gebruikte belminuten worden overgedragen naar de volgende periode ,hetzelfde met je surfvolume m.a.w. ik betaal elke maand teveel en ik heb het goedkoopste tarief.

Heb reed gepolst voor een goedkoper tarief met kleiner datavolume voorlopig zonder
gevolg.

User name Moderator
Antoine D. | Moderator
31/01/2019

Hoi,

Daar heb je gelijk in , dat is een gekend probleem bij veel formules. Heb je ook een berekening gemaakt op onze Koopwijzer?   https://bit.ly/2Wr7Jtv Of bel ons even op het nummer 02 542 32 32, als je abonnee bent helpen we je graag verder. Het enige wat je dan nodig hebt is een recente, gedetailleerde factuur als dat mogelijk is.

Mvg,