laatst gewijzigd op: 20/05/2020

verlenging Rail Pass / Standard Multi NMBS

Ik heb een Rail Pass die begin juli vervalt.  Aangezien ik de voorbije maanden niet heb kunnen reizen en dat de komende weken / maanden wellicht ook niet zal kunnen doen, heb ik contact opgenomen met de NMBS om te vragen of de geldigheidsduur van de pas verlengd kon worden.  Het antwoord is: neen.  Verlenging is alleen mogelijk voor passen die vervallen tussen 13 maart en 29 juni en die worden dan verlengd tot 30 juni (!).  Voor mij is dit geen bevredigend antwoord en ik vind dat ik recht heb op een verlenging van (minstens) 2 maanden.  Wat zijn mijn rechten?  Kan hier vanuit Test Aankoop iets aan gedaan worden?  Ik vraag immers geen terugbetaling.

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

reacties

User name Moderator
20/05/2020
An | Moderator

Dag Goedele, ik raad je aan om even contact op te nemen met onze advocaten via het gratis nummer 080029510, ze helpen je graag verder !