laatst gewijzigd op: 25/09/2019

Fiets meenemen op een vlucht van Brussels Airlines

Ik reserveerde onlangs een vlucht met Brussels Airlines en wou mijn fiets in een koffer meenemen. In het reservatieformulier was geen mogelijkheid om een fiets als bagage toe te voegen. Via wat zoekwerk op Google vond ik een formulier "Sports equipment transportation" dat met pen moet worden ingevuld en dan verstuurd per e-mail naar callcenter.en@brusselsairlines.com. Zo gezegd zo gedaan. Na meer dan een week zonder teken van leven belde ik naar het call center van BA. Daar had men geen formulier van mij ontvangen. De aanvraag werd dan maar genoteerd door de call center agent  waarna ik een link kreeg om te betalen. Van deze betaling kreeg ik nooit een bevestiging en evenmin van de reservatie van het fietstransport. Pas na een nieuw telefoontje naar het call center kreeg ik wel de nodige bewijsstukken. Redelijk omslachtig en ontradend als u het mij vraagt...

Doe mee

Je vindt onze community leuk en wil graag je ervaring delen? 
Een account aanmaken is zo gebeurd.

Meld je aan of registreer je gratis

reacties

Wees de eerste om te reageren