laatst gewijzigd op: 29/04/2021

Bestelling retouren

Hallo 

mijn vader heeft servies gekocht. Het servies heeft hij gezien in de winkel. Hij heeft het besteld. Bij levering betaald maar de koffie tassen zijn niet de tassen dat hij heeft gezien en wilt. Nu zegt de winkel de tassen horen bij het servies dus kan niet geruild worden. Hij moet nu kiezen tussen de tassen dat hij niet wilt of borden dat hij niet wilt.

 

wat kunnen we hier tegen doen ?

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

1 reacties

sorteer op :

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/04/2021

Hallo Charlotte, wat jammer dat die bestelling niet volledig beantwoordt aan de verwachtingen. Ik weet niet wat er precies is fout gegaan bij het doorgeven van de bestelling. Gebeurde dit in de winkel zelf ? Dan had men je vader wegwijs kunnen maken zodat er geen vergissing kon gebeuren. In elk geval: als je wil kan je via onze klachtenbox rechtstreeks een klacht indienen om tot een oplossing te komen. Ik geef je even de link ernaartoe mee:  https://www.test-aankoop.be/klagen  Twijfel ook niet om onze advocaten te belllen op het nummer 02 542 34 34, als abonnee kan je dan verder geholpen worden. mvg ^An