laatst gewijzigd op: 03/10/2019

Ben je tevreden over je bank?

Wij peilden bij 8 100 abonnees naar hoe tevreden ze over het algemeen genomen waren over hun bank. Op het vlak van de transparantie van de info, de kosten, de klantenservice en het internetbankieren. Maar ook op het vlak van de producten die ze er hebben: zichtrekening, spaarrekening, kredietkaart, hypotheeklening en persoonlijke leningen.

De vier grote banken scoren allesbehalve goed. 

Lees meer https://www.test-aankoop.be/geld/betalen/nieuws/klantentevredenheid-banken

Wat denk je hierover? Ben je van plan om van bank te veranderen?

Doe mee

Je vindt onze community leuk en wil graag je ervaring delen? 
Een account aanmaken is zo gebeurd.

Meld je aan of registreer je gratis

reacties

User name
WILLY SAERENS
11/09/2019

fortis is zeer agressief, bijna dwingend om zaken die je niet wil toch te verkrijgen, hoge kosten ook onnodige !!!

User name
KAREL VAN DEN BROECK
12/09/2019

BNP Paribas Fortis ontgoochelt me steeds meer. Ik weet dat het niet beter is bij KBC, ING en Belfius. De rendementen zijn quasi nul en de enige die iets verdienen aan je geld zijn de banken... 1 miljard op 6 maand? Is dit nog verantwoord in een tijd dat je eigen spaarcentjes steeds maar minder waard worden?

User name
PATRICK GEELEN
03/10/2019

Ik ben ook klant geweest bij Fortis, ING, Belfius, nu bij KBC, van de laatste heb ik echt geen klagen van , de 3 andere zijn niet waard dat ze geld verdienen, Belfius is nog de ergste, ze bedriegen je , ze liegen ook nog echt, om er mee weg te komen, dat je als kantoorhouder van een bank gaat liegen is gewoon erover, ronduit schandalig.

User name
SYLVIA SOMERS
24/09/2019

ING slechtste bank ooit geen goede service en zeker al niet vriendelijk hebben al 2x grote fout gemaakt

User name
MICHEL MARIEN
28/09/2019

bnp Paribas denkt alleen aan hun eigen niet aan de klant . vooral hun eigen producten verkopen alst maar in hun kraam past. Heb er jaren een goede zaakwaarnemer gehad die ook zorgde dat de klant goed af was en u niet forceerde.