laatst gewijzigd op: 22/05/2020

Fun oplichting ?

Ik heb vorige week twee ligstoelen online besteld in de "Fun winkel"

Daar deze nog in voorraad waren en ik dus zeker was dat ik de stoelen kon bestellen heb ik via mijn werk voor €220 waardebons gekocht waarmee ik deze stoelen kon aankopen. Echter enkel dagen later krijg ik een mail waarin staat dat ze maar één stoel kunnen leveren en me een waardebon van €110 zullen teruggeven.

Een waardebon waar ik niets mee ben daar ik daar verder nooit iets koop.De dag erna had ik in mijn mail al een waardebon ontvangen van hen.

Voor de minste last ben ik hier verder niet op ingegaan en heb hen maar laten doen, de tweede stoel werd namelijk morgen geleverd.

Tot ik vandaag weer zo een leuke mail aankreeg met de melding dat ze ook de tweede stoel niet kunnen leveren en ik dus weer zo een bon ga ontvangen.

Ik zit hier nu voor €220 met waardebonnen van "Fun" waar ik niets mee ben.

Ik stel mij dan ook de vraag of dit zomaar kan ?  Ik controleer eerst dat ik deze stoelen kan bestellen, ik koop bonnen en dan plots kunnen zij niet leveren.

Ik heb al voorgesteld dat ze de €220 terug op mijn rekening willen storten maar dan komen ze met het excuus dat cadeaubonnen niet worden terugbetaald.

Zij zijn hier toch degelijk in de fout gegaan lijkt me en niet ik.

Kunnen jullie hier intussen komen en contact opnemen met hen ?

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

reacties

Wees de eerste om te reageren