laatst gewijzigd op: 10/02/2021

Terugbetaling annulatie reis Indonesië bij Moses Huszar

Ook wij hebben onze reis naar Indonesie in het water zien vallen. We hadden vliegtuigtickets geboekt bij KLM (waarvoor we ondertussen een voucher kregen) en bij MavaHolidays Indonesia een rondreis geboekt door Bali, Sulawesi, Komodo. De eigenaar van MavaHolidays is een Belg, Moses Huszar, waarin wij ons vertrouwen stelden. Interne vluchten volledig + een voorschot voor de rondreis hebben we betaald op zijn Belgische rekening, waarna we al reisdocumenten, enz.. kregen.

We hebben in september wegens de Corona crisis moeten annuleren en kregen een voorstel om de volledige reis kosteloos te verplaatsen naar het voorjaar 2021. We gingen akkoord op voorwaarde dat de toestand ondertussen onder controle was, dat er vluchten waren, enz…

Omdat ondertussen duidelijk is dat ook dit niet gaat lukken hebben we gevraagd het voorschot verminderd met de annulatiekosten (zoals die in het contract waren bepaald) terug gestort te krijgen.

Ondertussen krijgen we echter reeds enkele maanden Moses Huszar niet meer aan de lijn, antwoordt hij niet meer op berichten en mails.  Zijn indonesische vrouw (denk ik toch) antwoordt wel, maar wil het bedrag niet terug betalen. Ze claimt onder andere dat ze geen Euro’s heeft. En wil niet zeggen waarom Moses niet meer wil antwoorden.

Ik vermoed dat we hier niks meer gaan van terugzien, maar wil iedereen toch waarschuwen voor deze touroperator. Heeft iemand ervaring met die Moses Huszar?

Kunnen wij ergens terecht om alsnog te proberen ons geld te recupereren?

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

2 reacties

sorteer op :

Meld je aan om toegang te krijgen.

10/02/2021

Moses Huszar van Mava Holidays op Bali is mijn zoon. Het financiële luik in België wordt beheerd door mijn ex-echtgenote te weten Van Bruaene Hilde (geboortedatum 03/03/1957) .Mevrouw Van Bruaene woont in Izegem volgens mijn laatste gegevens .Misschien kunnen jullie via deze weg tot 'n oplossing komen en ik mag hopen dat dit geregeld worden in ieders voordeel .

Meld je aan om toegang te krijgen.

08/12/2020

Beste, bedankt om je getuigenis met ons te delen! We krijgen momenteel heel wat vragen van bezorgde consumenten die met soortgelijke problemen zitten. Daarom hebben we nu een gratis nummer waar je op terecht kan: 080029510 . Twijfel niet om ons te bellen, onze advocaten helpen je graag verder. Mvg, ^An