laatst gewijzigd op: 08/09/2020

Terugbetaling reissom

Beste,

Voor september aanstaande hadden wij een cruise geboekt bij MSC. Daarvoor was reeds een voorschot betaald en een aantal bijgeboekte excursies en extra's.

Half juni hebben we een annulatieaanvraag ingediend (niet met corona als reden) en die werd goedgekeurd mits het betalen van de annulatiekosten (€50 per persoon). In de algemene verkoopsvoorwaarden staat dat de verschuldigde som binnen de 14 dagen na annulatie wordt terug betaald door MSC.

Nu, ruim 2 maanden later, hebben we nog steeds geen eurocent terug gekregen van de ruim €850 die we tegoed hebben. Als reactie van MSC krijgen we te horen dat alles wat vertraging oploopt wegens corona en dat ze hopen de terugbetaling spoedig te kunnen regelen met hun boekhouding.

Moet ik deze reden zomaar aanvaarden ? Ook particulieren dragen de finaciële gevolgen van de crisis en €850 is veel geld om op te wachten als je er recht op hebt...

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

Koen Delaere

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

2 reacties

sorteer op :

Meld je aan om toegang te krijgen.

08/09/2020

Beste Koen, dit is inderdaad verre van correct ! Je kan gerust hiervoor klacht indienen via ons online reisformulier (www.testaankoop.be/reisformulier ). Momenteel werden al meer dan 5000 klachten geregistreerd via dat formulier waarvan we 3300 volledige dossiers hebben overgemaakt aan de betrokken maatschappijen met de vraag om hun verplichtingen na te komen. Ik raad je dus aan om je eisen kracht bij te zetten en dit online formulier in te vullen. Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

01/09/2020

U bent helaas niet de enige, wij hebben sedert april substantieel meer tegoed en krijgen tot dusver ook maar valse beloften. Verre van commercieel waardoor het vertrouwen in MSC slinkt.