laatst gewijzigd op: 26/06/2020

Tui Fly

ik ben al 14 dagen bezig met Tui fly te bereiken, telefonisch niks, mail niks, chat niks. gisteren uiteindelijk naar shop geweest waar ze dus het volgende zeggen. ik wil dit jaar niet meer op verlof gaan, en vroeg achter een alternatief. hun antwoord simpel mevrouw dan kun je annuleren maar ben je alles kwijt of je doet een omboeking maar dat kan maar tot eind maart????? dus verplichten ze mij ofwel om wel op verlof te gaan of anders dat ik mijn geld kwijt ben. het is enkel en alleen mijn vlucht. of ik moet voor maart 2021 op verlof gaan wat niet mogelijk is voor ons. ondertussen ben ik mijn verblijf ginder ook al kwijt mensen kunnen niet blijven wachten op mij. nu heb ik op de site het volgende gevonden In overeenstemming met de beslissing van de Nationale Veiligheidsraad van vrijdag 24 april, hebben we besloten om alle vliegvakanties, citytrips en alle TUI fly vluchten te annuleren t.e.m. 18 juni 2020. Alle autovakanties en dichtbijvakanties zijn geannuleerd t.e.m. 7 juni 2020. Indien je vertrek na 18 juni gepland staat, kan je gebruik maken van onze versoepelde omruilgarantie, geldig t.e.m. 31 augustus 2020. wij vertrokken normaal 14 juli. tot 29 juli. dus met andere woorden wij staan met onze rug tegen de muur en zijn wij zuiver ons geld kwijt want omboeken wil ik wel maar dan zal ikzelf wel beslissen wanneer ik ga voor volgend jaar, maar ons verplichten van dit op te nemen voor eind maart kan niet en dat gaat niet ook. telefonisch pakken ze ook goed binnen (0.30€) per minuut als je na 3u (telefoon op luidspreker gezet ) nog geen antwoord krijgt. . als ik die omboeking niet neem ben ik 1600€ kwijt want ik kan niet meer naar het appartement meer gaan en heb ik maar tijd tot 30 maart wat absurt is

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

reacties

Wees de eerste om te reageren