laatst gewijzigd op: 22/11/2019

djoser - overboeking

Heeft er nog iemand slechte ervaringen met  Djoser reizen?   Net  terug met 2* een overboeking van een hotel en telkens veel tijdverlies gepaard,  Ook uitstappen welke mee in het programma zaten en waarvoor betaald is, zijn niet uitgevoerd.  Djoser neemt dit niet ernstig!   kan ik hier iets mee doen ?

Doe mee

Je vindt onze community leuk en wil graag je ervaring delen? 
Een account aanmaken is zo gebeurd.

Meld je aan of registreer je gratis

reacties

User name Moderator
Pol | Moderator
22/11/2019


Hallo, we hebben geen klachten over dit bedrijf. maar als u problemen hebt ondervonden, raad ik u aan contact op te nemen met onze juridische dienst op 0800 39 805 (CodeJA05) of het probleem naar ons te sturen via de klachtenmodule via de volgende link: https: //www.test- shopping.be/plainte om een ​​eerste advies te krijgen over een mogelijke procedure. Pol ^