laatst gewijzigd op: 11/10/2019

Garantiefonds

De info op de site van Test aankoop aangaande het garantiefonds dient waarschijnlijk nog angepast te worden op de website.

Na aanvraag voor tussenkomst, heb ik nu ongeveer een maand later denk ik,spontaan een mail ontvangen van het garantiefonds.

Beste reiziger(s),* Bij deze bevestigen wij goede ontvangst van uw claim inzake Thomas Cook/Neckermann. Onze excuses voor de vertraging, opgelopen wegens de omvang van dit faillissement. Wij betreuren de ongemakken die u hiervan ondervindt* Ons claim center dat speciaal voor deze claims wordt opgericht, zal binnen afzienbare tijd van start gaan. Dit team zal zijn best doen om de claims zorgvuldig te behandelen, maar de ganse procedure zal enige tijd vragen. Mogen wij op uw geduld rekenen?* Wij noteerden volgende gegevens:  .............

Doe mee

Je vindt onze community leuk en wil graag je ervaring delen? 
Een account aanmaken is zo gebeurd.

Meld je aan of registreer je gratis

reacties

Wees de eerste om te reageren