laatst gewijzigd op: 15/11/2019

Fitnesszaal : op zoek naar getuigen

Voor een komend artikel in ons magazine Budget & Recht, zijn we op zoek naar getuigenissen over problemen met je abonnement in een fitness zaal : onduidelijke of onbestaande condities, onmogelijk om je abonnement op pauze te zetten wegens ziekte, na een aantrekkelijke aanbieding zeer hoge prijs gevraagd, moelijk om je abonnement stop te zetten, wijzigingen in de uurrroosters (tijdsopeningen, verplaatsing van lessen, ...)

 

Heb je al zoiets meegemaakt? Je verhaal interesseert ons!

Doe mee

Je vindt onze community leuk en wil graag je ervaring delen? 
Een account aanmaken is zo gebeurd.

Meld je aan of registreer je gratis

  reacties

User name
JAN DE SMET
05/10/2019

Ben reeds vier jaar lid van fitness aan de tragel in Aalst , en heb nog geen negatieve ervaringen. De uitbater van deze site neemt steeds de goede beslissingen zo is mijn abbonement aangepast aan de concurrentie en betaal ik nu een heel pak minder. Voel me hier goed en er valt steeds te praten bij veranderingen wat ik zeer aprecieer ook zijn er de kleine attentie's er wordt geluisterd naar de klanten .
Ik vindt dat ook positieve ervaringen mogen worden gemeld.

User name
L. DECOCK
15/11/2019

Meer dan 40 jaar ononderbroken lid van FITNESS CENTER EEKLO. Nu buiten gesmeten voor zie oa klachtenbox 30.9.19 via link www.test-aankoop.be/.../uw-klacht (weigering gedurende 9 maand tot invullen attest sportvoordeel en verstrekken lidkaart + vele verwijten + .... Maar geen ernstige redenen!).
Je hebt er GEEN contract, je betaalt een periode en als je niet meer komt is dit voor hen pure winst en wordt dit niet opgeschort (ook NIET met medisch attest na bv operatie), als ze je buitensteken (ja, ik was er niet de enige in al die jaren zonder ernstige reden maar uit zijn frustratie) kan je het saldo op je buik schrijven.
Als klant heb je hier toch ook rechten!
Graag actie Test-Aankoop tegen zulke wanpraktijken.