laatst gewijzigd op: 06/05/2021

Reeds lid van de TA Members Club?

Met de Members Club wordt jouw trouw beloond.Omdat je lid bent en blijft van Test Aankoop verwent Members Club jou met tal van interessante kortingen. Wie langer dan één jaar lid is, krijgt daar nog extra voordelen bovenop.

Huis, shopping, vrije tijd, ...geniet van kortingen op producten en diensten die je interesseren. Bezoek regelmatig je persoonlijke ledenaccount om de nieuwe voordelen te ontdekken.

Heb je je Members Club al geactiveerd? Van welke korting heb je al kunnen genieten? Is alles vlot gegaan?

Vertel en deel je ervaring hieronder

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

141 reacties

sorteer op :

Meld je aan om toegang te krijgen.

11/05/2021

waarom is een geschenk dat julie geven direkt kapot en als je om uitleg vraagt moeten ze het opzoeken en krijg je dan geen antwoord

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

04/05/2021
Nuttig

ik vind het ontterrecht als een alleenstaande met een leefoon van het ocmw niet worden aangenomen als huurder vandaar ben ik al 3 jaar dakloos

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

06/05/2021
, Gereageerd:
Nuttig

Dag Laurien, bedankt voor deze moedige getuigenis. Er is jammer genoeg nog te veel onrecht en sociale onrechtvaardigheid in onze maatschappij, ondanks de vele steunmaatregelen die voorzien zijn door de overheden en diensten. We hopen dan ook dat je spoedig een oplossing bekomt voor de penibele situatie waarin je nu verkeert, samen met de sociale diensten die je hierbij kunnen helpen. Nog veel goeie moed ! : ) Mvg, ^An 

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

04/05/2021
Nuttig

Ik heb in januari mijn tijdschriften niet ontvangen en nu op 4 mei andermaal zowel testaankoop als test connect ook verleden jaar is me dat is overkomen en na enkele telefoons heb enkele oudere nummers ontvangen. Wat loopt er mis ???

Meld je aan om toegang te krijgen.

05/05/2021
, Gereageerd:

Hallo Pierre, dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. Momenteel is er inderdaad vertraging in de verzending, maar je kan hiervoor contact opnemen met onze abonnementendienst op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mijn collega's helpen je graag verder. Mvg, ^An

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/04/2021
Nuttig

melding, op internet komen verschillende webshops met kampeerartikelen voor. Goed opletten want vele zijn gehackte websites door een zekere Tony Zheng, wanneer men daar besteld krijgt men alles behalve het bestelde product opgestuurd maar waardeloze prullaria.

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/04/2021
, Gereageerd:

Bedankt om dit even via dit kanaal te melden, we kunnen inderdaad consumenten niet genoeg waarschuwen voor hacking en valse webshops.Op onze site vind je er ook een interessant artikel over via deze link: https://bit.ly/3qDgY7W  ^An 

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

10/04/2021
Nuttig

Beste,
wanneer komt er opnieuw een voordeel voor boeken, zoals de vroegere Proxis korting?
mvg.

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/04/2021
, Gereageerd:

Hoi Kathleen, bedankt voor je interesse, er komen sowieso regelmatig nieuwe aanbiedingen bij, daarom heb ik je vraag als suggestie intern doorgestuurd naar de betrokken dienst. Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

06/04/2021

ik heb een probleem met wish maar kan geen klacht neerleggen via jullie site want die zegt dat het bedrijf niet bestaat

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

20/04/2021
, Gereageerd:
Nuttig

Chinese bedrijven kan test aankoop niet pushen tot een vergelijk , zelfs ons rechtsysteem komt hier te kort in
Ik kreeg mijn geld ook niet terug van beststorebuy , ze stuyrden een kleinere versie en stuk , ik moest van paypal het terugsturen zelfs kapot wat ik weigerde , de doos was verhakkeld dus geen centen terug

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/04/2021
, Gereageerd:

Beste @Karel en @Christiane, je kan altijd via onze klachtenbox een publieke klacht indienen, als de naam van het bedrijf er niet in voorkomt kan je een nieuwe naam aanmaken. Het is alvast niet evident om zulke buitenlandse bedrijven waarvan de maatschappelijke zetel buiten de EU is, te bewegen tot een vergelijk, dit wil echter niet zeggen dat je je hierbij moet neerleggen. We raden iedereen aan om toch een klacht in te dienen via onze site als je consumentenrechten werden geschonden, dit kan via deze link: https://www.test-aankoop.be/klagen Mocht je er toch niet in slagen om een klacht in te dienen, neem dan gerust contact op met onze consumentendienst voor verdere hulp hierbij: 02 542 32 32 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u).  Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

20/03/2021

Ik zoek naar een mailadres van Testaankoop om een klacht te formuleren, met bijlage, over RSD reizen waarvan ik een voucher heb voor een afgelaste reis door Corona. Telefonisch niet te bereiken, op mails wordt niet geantwoord.
Maar jullie hebben blijkbaar geen mailadres??? En als ik op het Online forum om klachten te formuleren RSD ingeef, krijg ik als antwoord dat het een onbekend bedrijf is. End of story!

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

15/03/2021
Nuttig

Ik probeer al een ganse dag als lid (duur genoeg ) in te loggen om een test over steelstofzuigers te raadplegen . Heb al alles geprobeerd, het lukt niet. Is nochtans niet de eerste keer dat ik inlog. Wat een gebruiksonvriendelijke website hebben jullie toch. Heb me daar al dikwijls aan geërgerd. Gewoon onmiddellijk zien wat je vraagt is onmogelijk!!

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/04/2021
, Gereageerd:

Beste Ronny en Niels, sorry dat ik nu pas antwoord. Als je als abonnee er toch niet in slaagt om de testresultaten te raadplegen op onze website, dan raad ik je aan om toch maar even contact op te nemen met onze diensten zodat wij kunnen nakijken waar het probleem zich stelt. Het zou eraan kunnen liggen dat je account niet goed gekoppeld is, maar daarvoor kan je ons bellen op het nummer van de consumentendienst 02 542 32 32 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Je kan ons ook je vragen toesturen via het contactformulier op onze site:  https://www.test-aankoop.be/contacteer-ons?contactType=sai , mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

03/04/2021
, Gereageerd:

Inderdaad niet echt gebruiksvriendelijk.

Meld je aan om toegang te krijgen.

16/03/2021
, Gereageerd:

Beste Ronny, dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor ! Je kan dan best met ons contact opnemen zodat we kunnen nakijken waaraan dit precies ligt, het zou namelijk kunnen dat je account niet goed gekoppeld is ... We zijn te bereiken op het volgende nummer : 02 542 32 32 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u), we helpen je graag verder. :) Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/03/2021

Beste,
Ik probeer het ledenvoordeel te bekijken op de members club. Maar ik kan niet doorklikken. Ik ben al meer dan 12 maanden lid. Hoe kan ik dit oplossen? Ik ben ingelogd. Dat is niet het probleem.
Bedankt,
Veerle De Smet

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

04/03/2021
, Gereageerd:
Nuttig

Beste,
Ik heb inderdaad juist hetzelfde voor als Veerle. Graag wat meer duidelijkheid over de kortingen aub .
Bedankt,
Katrien Hosten

Meld je aan om toegang te krijgen.

04/03/2021
, Gereageerd:

Beste Katrien en Veerle, het zou kunnen dat je account niet goed gekoppeld is, dat zouden we graag voor jou nakijken, daarom raad ik je aan om onze abonnementendienst te contacteren op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u), zij kunnen dit dan controleren waaraan dit ligt. Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

10/02/2021

Hallo , Ik vind dat Testaankoop niet doet wat ze beloven . WIJ BEGELEIDEN JE STAP VOOR STAP BIJ EEN KLACHT . Wel dat doen ze NIET . Ik heb alles stap voor stap gevolgd zoals in de huurwet staat .Nu er een verzoening moet volgen bij een vrederechter laten ze ons in de kou staan en sturen ze de hete appel door naar andere instanties of een prive advocaat . Dus mensen let goed op eer je begint in zee te gaan .

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

27/02/2021
, Gereageerd:
Nuttig

Ook wij ondervonden dat gelijk welke instantie de hulpvrager in de kou laat staan als het er op aankomt. Je betaalt lidgeld maar krijgt er weinig voor in de plaats. Daar bovenop leerden we dat rechters gemakkelijkheidshalve de kant kiezen van diegenen die het beste kunnen liegen. Eerlijkheid duurt echt nooit het langst, een levensles die ons werd ingebeiteld.

Meld je aan om toegang te krijgen.

04/03/2021
, Gereageerd:

Beste, bij juridische problemen kan er jammer genoeg niet steeds een oplossing gevonden worden, voor verschillende redenen. De bedoeling van onze juridische dienst is om een oplossing te zoeken met het betrokken bedrijf en als dat niet lukt geven we de persoon mee welke andere mogelijkheden er nog bestaan. Soms kun je niet anders dan naar de rechtbank gaan om je gelijk te halen, of ben je voor de wet in je ongelijk gesteld hoe onrechtvaardig dat soms ook mag zijn. Als abonnee heb je daar niet steeds een goed gevoel bij natuurlijk, maar dat valt jammer genoeg niet te vermijden. In ieder geval, wij houden rekening met alle feedback die wij ontvangen, dat kan alleen maar helpen om onze dienstverlening verder te verbeteren. Vandaar dat wij ook aan kwaliteitscontrole doen via de enquetes waar je aan kan deelnemen als je naar onze diensten belt of mailt. Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/01/2021

Ivm testen van diepvriezers met "No Frost" functie is het belangrijk erop te wijzen dat het zeer belangrijk is om de vriezer naar -18° te brengen vooraleer grote hoeveelheden in te vriezen. Wanneer dit niet wordt gedaan zal het koelelement en de vriezer na een +/- 1jaar uitvallen. Volgens technieker omdat element vol ijs komt te zitten. Wij hebben dit zelf meegemaakt, met een Liebherr door jullie in vorige test als beste aangegeven. Voeding ontdooit moeten weggooien. Na een dag en een nacht volledig af en open zetten, startte deze gewoon terug op. Deze tip kwam gratis van een plaatselijke hersteller. Liebherr wou gewoon een technieker sturen met de nodige grote kosten.

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/01/2021
Nuttig

Ik heb ingelogd bij Test Aankoop en wou de test van bluetooth speakers bekijken.
Elke keer als ik weer een foto met auto's, moto's of verkeerslichten inbracht kreeg ik de opdracht te bevestigen en wat gebeurde er? Ik kreeg een nieuwe foto met zebrapaden of dergelijke. Dat zo'n 10 keer. Help !!!

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/01/2021
, Gereageerd:

Beste Charlie, onze excuses voor het ongemak, hier is inderdaad iets niet pluis. Om dit te kunnen nakijken en je verder te kunnen helpen zouden we je willen vragen om onze diensten te contacteren op het nummer 02-542.32.32 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mvg, ^An  

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/01/2021
Nuttig

Ik vind de website van Testaankoop absoluut niet gebruiksvriendelijk. Misschien vooral bedoeld voor nerds?!

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/01/2021
, Gereageerd:

Hallo Christine, jammer om dit te vernemen, we streven ernaar om onze website en de zoekmotor steeds te verbeteren. Als je wil kan je ons je concrete ervaringen doorsturen via het contactformulier op onze website, dan kunnen wij dit intern doorgeven aan de betrokken dienst. Heel erg bedankt om ons hierbij te willen meehelpen :) Ik geef je nog even de link ernaartoe mee:https://bit.ly/2Ffll7j  Mvg, ^An 

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

13/01/2021
Nuttig

ik ben al lid geweest van testaankoop, maar wil weer lid worden maar ik wil wel mijn geschenk in ontvangst kunnen nemen? een 8-tablet met toetsenbord en hoes? Doe dit absoluut niet voor de prijs, maar ja als het schenken neem ik het ook graag aan.
ik wil aboneren maar als ik op word nu lid klik zie ik dat geschenk niet bijstaan?Hoe ga je dan te werk?

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/01/2021
, Gereageerd:

Hoi Luc, blij om te vernemen dat je weer lid wil worden! Hiervoor kan je best rechtstreeks contact opnemen met onze abonnementendienst, zij maken je wegwijs uit de verschillende formules. Je kan hen bereiken op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). ^An 

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/12/2020
Nuttig

Beste...
Ik ben lid geworden via een telefoongesprek en probeer nu na het aanmaken van een account dit te activeren.
Maar hoe koppel ik mijn lidnaatschap aan het pas aangemaakte account?

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/12/2020
, Gereageerd:

Beste Dominic, mag ik je alvast van harte welkom heten als nieuwe abonnee ! Via deze link vind je onder de hoofding Website en Apps meer info met een link waarop je kan klikken om je te registreren op onze site: https://bit.ly/3nLWfOv   Na het invullen van de gevraagde gegevens ontvang je een e-mail met de bevestiging. Via de link in deze mail kun je de toegang tot onze website activeren. Mocht je toch nog problemen ondervinden kan je ons gerust bellen op het nummer 02 542 32 32 van de consumentendienst, dan helpen wij je wel met veel plezier verder ! ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

01/12/2020

Beste, als nieuw lid heb ik een tablet ontvangen, echter werkt het geluid niet op de tablet. Ik had deze graag onder garantie geruild. Met vriendelijke groeten Steven DL

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/12/2020
, Gereageerd:

Hallo Steven, je kan dit melden aan mijn collega's van de abonnementendienst via het rechtstreekse nummer 02 542 32 00 (elke werkdag van 9u - 12u30, 13u tot 17u, vrijdag tot 16u). Zij helpen je dan graag verder! Mvg, ^An

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/12/2020
, Gereageerd:
Nuttig

Beste An, Ik heb daar enkele weken geleden voor gebeld. Een collega beloofde me een nieuwe op te sturen, maar tot op heden nog niks ontvangen. Wanneer zal ik die ontvangen ? Met vriendelijke groeten, Steven

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/01/2021
, Gereageerd:

Dag Steven, ik zie dat ik je post nog niet heb beantwoord, mijn excuses hiervoor ! Misschien heb je intussen je welkomstgeschenk al mogen ontvangen, maar anders kan je best onze abonnementendienst hiervoor contacteren zodat zij dit kunnen nakijken en er gevolg aan geven : 02-542.32.00. Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

01/12/2020

bij de membersclub is de beloofde korting niet altijd beschikbaar
zodat je toch niet van de aangeboden kortingen kan genieten voor een aankoop en deze spijtig genoeg aan je neus voorbij ziet gaan

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/12/2020
, Gereageerd:

Dag Johan, het is inderdaad zo dat bepaalde kortingen soms snel de deur kunnen uit zijn, het is een kwestie van vraag en aanbod. Toch raden we je aan om regelmatig een kijkje te nemen want sommige aanbiedingen worden aangevuld eens we merken dat ze niet meer voorradig zijn. ;-) Mvg, ^An

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

25/11/2020
Nuttig

Als lid van testaankoop zou ik als beloning een internet tablet met toetsenbord ontvangen tot op heden heb ik deze nog niet gekregen
Mvg Demets Jean-Pierre

Meld je aan om toegang te krijgen.

25/02/2021
, Gereageerd:

Beste Jean- Pierre, sorry voor het laattijdig beantwoorden van je post. Mocht je nog steeds geen cadeautje ontvangen hebben, neem je best contact op met onze abonnementendienst op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17, vrijdag tot 16u) zodat zij dit voor jou kunnen nakijken. Mvg, ^An 

Nuttig

Meld je aan om toegang te krijgen.

19/02/2021
, Gereageerd:
Nuttig

Ik zit reeds van vorig jaar te wachten op mijn tablet, als je belt zeggen ze je dat ze met de container moeten komen en dat het langer duurt met Corona. Nu terug gebeld, nu blijkt dat er niet veel waren en dat ze toch van slechte kwaliteit zijn. Dus geven ze de raad om iets anders te kiezen want binnen 2 maand vervalt mijn geschenk. Dit ruikt een beetje naar misleidende reclame.

Meld je aan om toegang te krijgen.

25/02/2021
, Gereageerd:

Beste Ingrid, jammer dat je geen tablet mocht ontvangen, ik weet niet waar dit vandaan komt dat de tablets van slechte kwaliteit zouden zijn, dit is niet het geval. Het kan dat de voorraad tijdelijk en/of definitief is uitgeput en dan kan je een ander cadeautje kiezen, uiteraard. We doen in elk geval ons best om dit zo vlug mogelijk voor jou in orde te brengen. Daarom raad ik je aan om hiervoor onze abonnementendienst te contacteren via het rechtstreekse nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat zij dit kunnen nakijken voor jou en je een oplossing kunnen aanbieden. Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/12/2020
, Gereageerd:

Beste Jean-Pierre, onze excuses hiervoor. Ik raad je aan om onze abonnementendienst hiervoor te contacteren zodat zij dit even kunnen nakijken voor jou. Je kan hen bellen op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag van 9u - 12u30, 13u tot 17u, vrijdag tot 16u). Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/11/2020

Beste,
Ik heb mij geabboneerd bij jullie met de actie van de gratis ipad...nogmaals na meerdere mails krijg ik geen antwoord,ik heb nog altijd die ipad niet ontvangen.hoe los ik dit op?
Mvg

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/11/2020
, Gereageerd:

Beste Tine, onze oprechte excuses hiervoor! Ik heb dit even nagekeken en ik raad je aan om dringend contact op te nemen met onze abonnementendienst op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat zij dit kunnen checken en oplossen voor jou. Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

16/10/2020

Mijn ziekenfonds promoot het elektrotherapie toestel Bluetens voor 'minder pijn'. (159 € niet-leden).
Mijn pijndokter gaf mij het volgende advies "Er zijn geen overtuigende bewijzen dat TENS (Transcutane Electro Neuro Stimulatie) in het algemeen zinvol is bij patiënten met lage rugpijn. Er zijn zeker individuële patiënten met een goed resultaat door het gebruik van TENS, maar onvoldoende om deze behandeling standaard aan iedereen aan te bevelen.
Het grote voordeel van TENS is uiteraard dat dit geen belangrijke bijwerkingen geeft (zeker ten opzichte van mogelijke problemen zoals slaperigheid, maaglast, enz door pijnstillers). Baat het niet, het schaadt niet.
Bij patiënten met ondragelijke pijn, die zonder succes andere therapieën (revalidatie, kinesitherapie) geprobeerd hebben en pijnstillers niet verdragen, kan TENS zeker geprobeerd worden.
Voor wat het type toestel betreft, heb ik geen ervaring met BLUETENS. Ik veronderstel dat hier de verschillen in mogelijkheden tussen verschillende merken eerder minimaal zullen zijn. ..."

Een nieuwe test voor Test Aankoop?

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/11/2020
, Gereageerd:

Met enige vertraging willen we je alsnog bedanken voor je post. Volgens onze experten heeft je pijndokter gelijk: Een recente overzichtsstudie geeft aan dat, alhoewel er vele wetenschappelijke publicaties zijn over het effect van transcutaneous electrical nerve stimular (TENS) op (chronische) pijn, de kwaliteit van deze studies meestal zeer laag is. Daarom is het niet mogelijk om betrouwbare conclusies te trekken ivm de doeltreffendheid van TENS bij chronische pijn. 

Wij hebben in het verleden al meldingen gekregen van vergelijkbare toestellen en apps. Wat onze specialisten betreft is het duidelijk dat hier voor ons als consumentenorganisatie een taak ligt om de consument meer bewust te maken van het gebrek aan overtuigend wetenschappelijk bewijs, waardoor het toestel bij vele gebruikers zijn hoge prijs niet zal waard zijn. Mvg, ^An