laatst gewijzigd op: 06/06/2019

Vraag ivm online registreren toestel

Ik heb nog geen jaar geleden een bluetooth-speaker gekocht. Nu was er een probleem mee en hebben ze het wel opgelost via de chat. Maar ik las op verschillende forums dat net het modelnummer dat ik gekocht heb te maken heeft met een fabricagefout. Voor ik de support-chat raadpleegde wou ik mijn toestel registreren. Maar mijn modelnummer lukte (toevallig) niet, maar de andere (identiek dezelfde toestellen maar een ander batchnummer) lukken wel. De support-chat antwoorde me dat dit voor mijn modelnummer helaas niet meer mogelijk was om te registreren. Mijn vraag is. Valt dit onder 'toebehoren' van de wettelijke garantie van 2 jaar? Dit geeft mij toch de indruk dat er echt iets scheelt met deze batch speakers! 

Doe mee

Je vindt onze community leuk en wil graag je ervaring delen? 
Een account aanmaken is zo gebeurd.

Je zal dan hulp kunnen vragen,

Kwaliteitsantwoorden ontvangen,

en op de hoogte blijven van de nieuwigheden

Registreer je gratis

reacties

User name Moderator
Antoine D. | Moderator
06/06/2019

Hallo,

In dit geval ik raad je aan om contact te nemen met onze juridische dienst aan de volgende nummer: 0800 39 808. Je kan ook een klacht indienen bij hen via onze website. Link: http://bit.ly/2h8Gbap