laatst gewijzigd op: 05/01/2021

Nintendo Switch defect bij ingebruikname

Bij uitpakken en aansluiten van een gloednieuwe Nintendo switch bleek het scherm defect te zijn (geen beeld).

Toestel is terug binnengebracht bij de winkel van aankoop. Vervanging is geweigerd, het moest opgestuurd worden voor herstelling. Blijkbaar gebeurt dit door een extrene firma in Nederland (Comserve). Ik wacht intussen al meer dan 2 weken op een oplossing. Deze firma lijkt onbereikbaar (geen antwoord via mail of telefoon).

Had ik eigenlijk het recht om onmiddelijk een nieuw toestel te eisen ?

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

1 reacties

sorteer op :

Meld je aan om toegang te krijgen.

05/01/2021

Beste Francis, dit is inderdaad niet ok ! Als je wil kan je een klacht indienen bij hen via https://www.test-aankoop.be/klagen , je kan ervoor kiezen om je klacht publiek of privé (enkel zichtbaar voor jou, het bedrijf in kwestie en Test Aankoop) te maken, enkel je initialen zullen zichtbaar zijn en als abonnee van Test Aankoop kan je nadien je klacht doorsturen naar onze juridische dienst via de link in je klacht mocht het antwoord niet bevredigend zijn. Dan kan een van onze advocaten voor jou gaan bemiddelen. Mvg, ^An