Vragen ?
Test-Aankoop staat u graag bij voor:
- vragen & klachten
- juridisch & medisch advies


Nog geen lid ?
Bel ons vrijblijvend met de code "advies" op het nummer 02 542 32 00
en ontdek de voordelen van ons lidmaatschap.

De Test-Aankoop wereld:

Dit hebben we u te bieden.

  • Consumentenadvies

  • Juridisch advies

  • Fiscaal advies

  • Kredietadvies

  • Energie-advies

  • Gezondheidsadvies

  • Advies over erfrecht

  • Advies over garantie

  • Mijn contracten

Consumentenadvies

U wilt de Beste Koop onder de vaatwassers kennen? Weten wanneer we laatste artikel gepubliceerd hebben over superisolerende beglazing? U hebt moeite met het gebruik van rekenmodule op onze website? Onze telefoonmedewerkers helpen u graag voort. U kunt bij hen terecht met al uw vragen over consumptie, maar ook over gezondheid, verzekeringen, …

Deze dienst
is enkel voorbehouden voor abonnees!

Al aangesloten?

Nog niet aangesloten?

Juridisch advies

Als uw rechten op het spel staan, kan de ervaring van onze juristen doorslaggevend zijn. Bij een geschil kunnen zij zelfs voor u bemiddelen bij de betrokken personen of instanties. Onze advocaten beantwoorden telefonisch al uw vragen en behandelen elk dossier in alle vertrouwelijkheid

Deze dienst
is enkel voorbehouden voor abonnees!

Al aangesloten?

Nog niet aangesloten?

Fiscaal advies

Hebt u problemen bij het invullen van uw belastingaangifte, of vragen bij de afrekening die u ontvangen hebt? Onze belastingspecialisten zullen u zeker kunnen helpen. Ze kennen de wetgeving op hun duimpje en geven u telefonisch antwoord op uw vragen. Discreet en efficiënt.

Deze dienst
is enkel voorbehouden voor abonnees!

Al aangesloten?

Nog niet aangesloten?

Kredietadvies

Waar vind ik de voordeligste autofinanciering? Kan ik de looptijd van een hypotheeklening laten herzien? Wat zijn de risico’s van een kredietopening? Onze experts beantwoorden al je vragen over elke vorm van krediet. Via de telefoon doen zij alle geheimen van het woon- of consumentenkrediet voor je uit de doeken.

Deze dienst
is enkel voorbehouden voor abonnees!

Al aangesloten?

Nog niet aangesloten?

Energie-advies

Wil jeweten hoeveel je kunt besparen door van energieleverancier te veranderen? Met welke energiebesparende maatregelen je van start moet gaan? Bij wie je terecht kunt voor een energie-audit? Onze energiespecialisten maken je wegwijs. Aarzel niet om hen te bellen.

Deze dienst
is enkel voorbehouden voor abonnees!

Al aangesloten?

Nog niet aangesloten?

Gezondheidsadvies

Onze gezondheidsspecialisten staan je graag te woord, in alle discretie, alle werkdagen tijdens de kantooruren.

Wens je je vraag te bespreken met een ervaren arts, dan kan dat op dinsdag- en donderdagnamiddag (van 14 - 17 u.).

Onze advieslijn is een aanvulling op het werk van artsen. We willen niet in concurrentie treden met de vertrouwensrelatie die je als patiënt met je arts hebt. Onze artsen geven geen "second opinion" over je gezondheidstoestand en de ingestelde behandeling. We zijn evenmin een klachtenlijn en kunnen niet oordelen of een arts al dan niet een fout heeft gemaakt. 

Voorbeelden van vragen waarvoor je ons wel kunt bellen:

  • Informatie over de prijs of het nut van geneesmiddelen die je neemt;
  • Algemene informatie over een onderzoek dat je moet ondergaan of een (geneesmiddelen)behandeling die je volgt;
  • Te weten komen hoe betrouwbaar informatie is die je leest in de pers, op internet,…;
  • Welke officiële procedure te volgen als je meent schade te hebben ondervonden van een medische ingreep;

Deze dienst
is enkel voorbehouden voor abonnees!

Al aangesloten?

Nog niet aangesloten?

Advies over erfrecht

Bij een overlijden en een nalatenschap kunnen bepaalde vragen rijzen. Zeker omdat emoties in zulke omstandigheden vaak de bovenhand nemen. Is het voor jou niet duidelijk of je in de nalatenschap deelt? Heb je vragen bij de berekening van je erfdeel? Bel onze specialisten op. Zij zullen je met raad en daad te woord staan.

Deze dienst
is enkel voorbehouden voor abonnees!

Al aangesloten?

Nog niet aangesloten?

Advies over garantie

De verkoper beweert dat de oortjes van uw smartphone niet gedekt worden door de garantie? Men zegt u dat reparatie van de tv die u een jaar geleden kocht niet mogelijk is omdat een stuk niet meer beschikbaar is? Het huis dat u net gekocht hebt, blijkt vergeven te zijn van huiszwam? U hebt tweedehands een wasmachine gekocht en u vraagt zich af of hierop ook garantie zit? Dat zijn maar enkele voorbeelden van vragen waarop u een antwoord zult krijgen door te bellen naar onze advieslijn over garantie.

Deze dienst
is enkel voorbehouden voor abonnees!

Al aangesloten?

Nog niet aangesloten?

Mijn contracten

Een contract kiezen dat bij je past, of het nu over verzekering, energie of telecom gaat, is niet altijd een sinecure. Wij beheren voor je online je contracten en verwittigen je tijdig per mail of per telefoon wanneer een overeenkomst op haar einde loopt. Indien je dit wenst helpen wij je bij het op een correcte manier stopzetten van een contract en het vinden van een interessanter alternatief.

Ga naar mijn contracten 

Deze dienst
is enkel voorbehouden voor abonnees!

Al aangesloten?

Nog niet aangesloten?