een kleine 6 maand gebruik ik zoomit voor de betaling van mijn telenet factuur
tot een week geleden

toen viel plots het beeld uit van de digitale tv
reden problemen bij telenet en zoomit ik stond 2 maand achter op mijn betalingen
allemaal niet erg maar ik moet wel extra achterstand betalen en zat 2dagen zonder beeld

nu stel ik me toch de vraag waarom ik die extra kost moet betalen
zoomit geeft een icoontje weer als er een nieuwe factuur binnen komt gezien de problemen
langs hun kant kreeg ik geen facturen

ik heb zelf moeten bellen ( telenet freephone...) en kreeg dan pas via mail een factuur toegezonden
WOW een mail ahja meneer is klant bij ons ... kwestie om onze achterstand te laten rekken brengen we hem niet lang deze weg op de hoogte
hun antwoord is tv kijkt iedereen dus mensen bellen ons dan sneller ...

langs deze wil ik dus enkel maar meegeven
pas op met die diensten en zoomit
vraag me trouwens af hoeveel klanten die achterstal hebben moeten betalen
bij telenet


zij mogen mij nu weer alles opsturen om die 9 euro te compenseren