I.v.m. mijn computerprobleem hebben we naar de hoofdzetel van ALDI gebeld.
De winst die we reeds jaren boeken met "goedkoper" te kopen is op één dag gewoonweg verdwenen.
De "onbeleefdheid" waarbij men bij ALDI ernstige problemen opvolgt en de wijze hoe men hun klanten in de kou laat staan zijn onbegrijpelijk.
NOOIT zetten we nog een voet in deze keten, al was het GRATIS.
8 weken om een eenvoudig computerdefekt te herstellen duidt op een absolute incompetentie van al diegenen die in de procédure betrokken zijn. De verkoper die verantwoordelijk is voor de garantie en service: ALDI in eereste plaats. Daarnaast de helpdesk van MEDION, waarschijnlijk pas afgestudeerde medewerkers zonder enige ervaring. ICC Internation Computer consulenten, die zonder hulpstukken 300 KM verder een PC gaan herstellen waarvan ze het probleem dan nog niet eens kunnen localiseren. Begrijpen wie begrijpen kan.
ALDI is voor ons volledig afgeschreven, en de wereld zal het horen. Puur geldverspilling.